Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 330 brittimallin katalysaattorit auton alle?
Collapse
X
-
Originally posted by kani View PostMahtaisikohan tällaiset käydä suoraan tai pienellä vaivalla katalysaattorittoman ebay pakosarjan kanssa??
Ainakin Supersprintin keskiputki kateilla on aika saman näköinen:
http://www.supersprint.com/en/prod_z-p-7691.aspx
itsellä bastuck rst loppu putkisto ja pitäisi mennä originaali reittiä. kirjoittelen heti kun noita alan asentaa nii lisää
-
-
Bongasin tuon toisen tästä keskustelusta:
Mutta tuo sinun löytämä malli on parempi koska tuo paikka lambda-anturille vaatii muokkaamista ja lisäksi pitäisi saada kumpikin anturi kiinni. Yksi lennokas ideahan olisi laittaa anturisimulaattorit kiinni johtosarjan johtoihin ja unohtaa koko kakkoslambdat.E46 330Ci cabrio + EP3 Civic Type-R
Comment
-
-
Originally posted by kani View PostBongasin tuon toisen tästä keskustelusta:
Mutta tuo sinun löytämä malli on parempi koska tuo paikka lambda-anturille vaatii muokkaamista ja lisäksi pitäisi saada kumpikin anturi kiinni. Yksi lennokas ideahan olisi laittaa anturisimulaattorit kiinni johtosarjan johtoihin ja unohtaa koko kakkoslambdat.
Asennan ne kuitenkin ihan virallisesti jos suinkin kykenen. Aikamoinen urakka nuo alkuperäiset pakosarjat irroittaa.. oletko jo noita pakosarjoja selannut? Itse tilasin top speed pro performance, usasta. Saan varmaankin viikonlopuksi nuo käteen nii näkee minkä laatuista kamaa ovat
Comment
-
-
Joo, ei se kauhean tilavaa ole. Mulla on kone ja laatikko purettuna autosta joten pakosarjan vaihto menee siinä samassa. Kannattaa hommata pakosarjalle uudet pinnapultit ja mutterit suosiolla, vaihtaa ne samalla. Kiina-ebay-pakosarjalla varmaan mennään, eiköhän niistä vähintään muokkaamalla saa hyvän setin alle.E46 330Ci cabrio + EP3 Civic Type-R
Comment
-
-
Saitko jo pakosarjat laitettua? Ebaystä tuli ihan fiksun tuntuiset kiina-bay-racing setit ja briteistä nuo auton alle menevät katalysaattorit. Olikin vaikea saada niitä engelsmanneilta kun ei meinannut löytyä paikkaa mikä toimittaa hyväksymättömiä katteja ulkomaille. Hyvä että kuitenkin löytyi koska ei noissa brittiputkissa mutkat olleet kauhean hyvät, olisi harmittanut enemmän jos olisi maksanut ylimääräistä hyväksytyistä kateista. Täytyy miettiä mitä nyt sitten tekee niille, vaihtaako mutkat parempiin vai antaako olla ja tilaa sitten magnaflown katit orkkisputkeen niinkun teit. Pitää kattoa sitten kun kone on paikallaan miten ne sopii ja miettiä.E46 330Ci cabrio + EP3 Civic Type-R
Comment
-
-
eihän noita oo kerinny asentaa, itsellä reissutyö ja asettanut autokin haasteita.. nyt on vauhtipyörä viittä vaille valmis ja menee seuraavalla mahdollisella hetkellä vaihtoon.. ilmoittelen kyllä kun vaan ehdin noita asentaa.
voin kyllä huomenna katsoa kuinka pienellä vaivalla tuo katalysaattori siihen bastuckin loppuputkistoon vaihtuu, hyvältä joka tapauksessa näyttää tilan puolesta.
Comment
-
-
Jooh, no käytössä olevalla ajalla näitä tehdään. Itelläkin perhe ja työhommat rajoittaa projektien edistymistä. Näillä mennään, kiirehtiä ei kannata tulee vain paha mieli ja sanomista. Ajan kanssa.
Työläs prosessi tuokin kun laatikon pudottaa ja ennen sitä purkaa putken alas ja kaikki lämpösuojat sun muut. Eikö sun kannata kans laittaa pakosarja ja putki vasta sitten kun on vauhtipyörä ja kykähommat tehty alta pois, kasaa sitten kerralla kuntoon?E46 330Ci cabrio + EP3 Civic Type-R
Comment
-
-
juu ohan tuossa työtä. juu näin ajattelin että teen tärkeämmät ensin alta pois. mutta katselin tossa että tuo oma katalysaattori tulee ainakin 2 senttiä alemmas kuin muu putkisto ollen sitten samalla auton matalin kohta... :/ tietenkään ei ole maailmanloppu mutta tulipahan mieleen. matalahan tuo oma auto on muutenki joten eipä se nyt mitään uutta ole että hipaisee johonkin.
Comment
-
Comment