Eli autossani 320d-02 ilmeni syksyllä lievä rallatus kytkimen ylhäällä ollessa, autolla ajettu jo +200tkm, no ensin tietysti tuli mieleen että kytkinkäpälä hakkaa painelaakerin kanssa, tai laatikon pääakselin laakerit. No nyt äänen voimistuessa vein auton tutkittavaksi niin sanottuun merkkihuoltoon (räisänen kuopio), siellä tiukka vikadiaknoosi että laatikkohan siellä rallattaa, autossa kuitenkin vielä liikkeen takuu ja nippanappa maahantuojankin. Noh maahantuojalta tuli sitten ihkauusi vaihteisto, hinta muuten jos haluaa ostaa ite niin 2500 euroa. Laitettiin samalla uus kytkinlevy, paineasetelma, painelaakeri ja silmälaakeri. Noh menin hakemaan auton räisäseltä pari viikkoo sitten ja sanovat että nyt auto valmis mutta joku resonointi ääni kuuluu vielä! Tarttasin auton ja lähin ajelemaan ja jo heti eka valoissa kun kytkimen nostin niin sama rallatus alko, voi prk!! meinas keittää:( Niin nyt se rallatuksen aiheuttaja onkin ilmeisesti kaksoismassavauhtipyörä jonka jouset on kuoleutunu ja se pyörä pohjaa ja siitä se rallatus, räisänen ei vissiin ilkee enää maahantuojalta vaatia uutta pyörää kun joutus vissiin sitte tuon laatikon maksamaan, mut pakkohan sen on toi kustantaa! Niin tässä muutenkin oppia kaikille manuaali kiisseli bemun omistajille
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 rolkattaa tyhjäkäynnillä!
Collapse
X
Comment