Eli mun aski nyt ilmeisesti tollanen smg laatikko. Mitä muutoksia pitää tehä jos manuaaliksi haluaa? Näkeekö sitä ulkopuolelta jostain onko smg?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 smg getrag manuaaliksi
Collapse
X
-
Keppi, vivusto, laatikko, kardaani, sitä myöten perä, sitä myöten vetarit? Sähköt pois SMG lootalta, jättää vikakoodia varmaan. Tuskin ihan simppeli homma.
Ihan lonkalta heitetty sen kummempaa tietämättä.G20 330e M-Sport '21
ex's
F30 330e M-Sport '17
F11 530d X-Drive M-sport '12
E90 330d LCI M-Sport '10 327hp / 609nm
E46 330Ci M-Sport II '03
E36 323i Coupe '97
-
-
Originally posted by _jussis_ View PostNäillä ei nyt juuri merkitystä, lähinnä se kiinnostaa mitä laatikon sisään täytyy tehdä. Laatikko on tulossa Opel Omegaan jossa Toyota Supran 2jz moottoriE39 M5
Comment
-
-
Originally posted by Paabo View PostYmmärsinkö oikein, että omistat smg laatikon jonka kuorien sisään haluat tehdä manuaali laatikon? Miksi et voi vain laittaa sen 2jz perään sen omaa laatikkoa?
Comment
-
-
óOriginally posted by kani View PostJoskus on ihan hyvä kuunnella järjen ääntäkin asioissa, mutta moni huomaa sen vasta sitten kun itse kokeilee.
Last edited by _jussis_; 24-03-2014, 17:43.
Comment
-
-
Helmeä! No kerro nyt tännekin kuinka helppoa se on? Mitä osia tarvitaan ja millä työkaluilla laatikko avataan, mitä hommassa on huomioitavaa? Tämä tieto olisi kullanarvoinen seuraavalle tiedonjanoiselle.
Järkevyydestä voi sitten miettiä olisiko fiksumpaa myydä SMG-laatikko eteenpäin ja ostaa halvempi ei-SMG-laatikko, siinä voisi jäädä muutama satanen johonkin tärkeämpään puuhaan mutta sen valinnan jokainen tekee luonnollisesti itseE46 330Ci cabrio + EP3 Civic Type-R
Comment
-
-
Originally posted by kani View PostHelmeä! No kerro nyt tännekin kuinka helppoa se on? Mitä osia tarvitaan ja millä työkaluilla laatikko avataan, mitä hommassa on huomioitavaa? Tämä tieto olisi kullanarvoinen seuraavalle tiedonjanoiselle.
Järkevyydestä voi sitten miettiä olisiko fiksumpaa myydä SMG-laatikko eteenpäin ja ostaa halvempi ei-SMG-laatikko, siinä voisi jäädä muutama satanen johonkin tärkeämpään puuhaan mutta sen valinnan jokainen tekee luonnollisesti itse
Comment
-
-
Originally posted by _jussis_ View PostAinoa vaan että kun laatikko on edelleen sama kuin manuaali niin ovat samanhintaisia smg:ssä erona että niihin tulee lisäks ne kaikki hydrauli kamat ja mulla tosiaan vaan ihan toi peruslaatikko. Saatte itse etsiä tietonne kun täältäkään muuta saanut kuin "viisaita vinkkejä tietämättömiltä"
Aprilia RSV4
Comment
-
-
Originally posted by jannmann View PostHei munapää, luitko ollenkaan tota toista aloittamaasi topiiccia?
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=297971
Tääl varmaan kaikki on munapäitä ketkä ei tee niinku muut haluu.
Comment
-
Comment