Onko käytännön neuvoja seuraavaan askarruttavaan asiaan. Tuli pistettyä Webasto E46 330 dieseliin kännykkäetäkäytöllä. Webasto EI kytketty "virallisella tavalla" automaatti-ilmastointiin. Eli auto ei itse osaa sitä käynnistää tarvittaessa, mutta webasto kyllä kytkee auton puhalluksen tietysti päälle. (Halusin näin ettei webasto käynnisty ilman haluani)
Ongelma: Asentaja sanoi että esilämmitystä käyttäessä pitäisi auton sammutusta ennen muistaa laittaa PUHALLUS vähintään 5 "pölkkyyn", jottei rupee kiehuun systeemit. Webaston ohje taas sanoo että auton lämmönsäätö on pantava maksimille. Kumpikohan pitää paikkansa tämän automaatti-ilmastoinnin kanssa vai pitääkö kumpikaan?
Ei tuota pirukaan muista aina tehdä kun ilmastointi on aina AUTO-asennossa. Onko käytännössä talvella ilmastoinnin jäädessä AUTO-asentoon röörit tarpeeksi auki, jos unohtaa koko homman? Entä jos katsoo että automaattisäädön pölkyt on varmasti jossain puolenvälin kohdalla? Ei kai sentään tarvii vääntää ilmastoinnin lämpöasetusta 36celciukseen...
Kuinkahan todennäköistä tuo kiehuminen on 30minuutin lämmityksellä?
Tiedosta kiitollinen ennen omia testejä...
Ongelma: Asentaja sanoi että esilämmitystä käyttäessä pitäisi auton sammutusta ennen muistaa laittaa PUHALLUS vähintään 5 "pölkkyyn", jottei rupee kiehuun systeemit. Webaston ohje taas sanoo että auton lämmönsäätö on pantava maksimille. Kumpikohan pitää paikkansa tämän automaatti-ilmastoinnin kanssa vai pitääkö kumpikaan?
Ei tuota pirukaan muista aina tehdä kun ilmastointi on aina AUTO-asennossa. Onko käytännössä talvella ilmastoinnin jäädessä AUTO-asentoon röörit tarpeeksi auki, jos unohtaa koko homman? Entä jos katsoo että automaattisäädön pölkyt on varmasti jossain puolenvälin kohdalla? Ei kai sentään tarvii vääntää ilmastoinnin lämpöasetusta 36celciukseen...
Kuinkahan todennäköistä tuo kiehuminen on 30minuutin lämmityksellä?
Tiedosta kiitollinen ennen omia testejä...
Comment