Nyt tarttis N42B20 mottia tuntevilta apuja tulkintaan. Koneesta alkanut katoamaan öljyä jonkin verran normaalia enemmän.
Oheisista kuvista näkyy öljyvuotoa sekä koneen yläosassa että alhaalla. Yksi vaihtokohde on jo vaihtaa Vanoksen solenoidien tiivisteet, mutta varmasti muuallakin vuotoa on kun öljy tuskin on siirtynyt painovoimaa uhaten noiden solenoidien yläpuolelle. Alhaalla olevat öljyläikät kertonevat myös jostakin muusta vuotokohdasta..?
Aiemmin vaihdettu öljyn täyttöaukon korkki, sekä korjattu klassinen jarrujen alipainepumpun tiivesteet jotka vuosivat myös öljyä.
Mitähän kannattaisi alkaa tekemään? Kilometrejä mittarissa n. 150 000
Oheisista kuvista näkyy öljyvuotoa sekä koneen yläosassa että alhaalla. Yksi vaihtokohde on jo vaihtaa Vanoksen solenoidien tiivisteet, mutta varmasti muuallakin vuotoa on kun öljy tuskin on siirtynyt painovoimaa uhaten noiden solenoidien yläpuolelle. Alhaalla olevat öljyläikät kertonevat myös jostakin muusta vuotokohdasta..?
Aiemmin vaihdettu öljyn täyttöaukon korkki, sekä korjattu klassinen jarrujen alipainepumpun tiivesteet jotka vuosivat myös öljyä.
Mitähän kannattaisi alkaa tekemään? Kilometrejä mittarissa n. 150 000
Comment