Originally posted by Hemi
View Post
Kokemus E46 330D turbiinista
Collapse
X
-
F11 LCI 535i M-Sport
Voorti -12
Vikakoodeja, koodailuja ja päivityksiä Porvoon seudulla kaikkiin malleihin, YV:llä saa kiinni.
-
-
Jos joudut pakosta ajamaan niin aja niin että se loota vaihtaa pienemmälle viitosvaihteelta, eli polje kaasua sen verran että vaihtaa neloselle, niin se turbiini ei ole lukossa,jolloin voi olla ettei sitä jyrähdystä tule ollenkaan.
Toimi ainakin mulla.
Tää tilanne tulee kun ajat maantiellä ja sitten ohitat,tai muuten vaan painat kaasua vähän,ja kun se on viitos vaihteella lukossa,niin se jyrähtää,ja aina lähtee lastua.
Tossa on hyvä korjaamo,siellä tekevät turbiinista vahvemman kuin se on koskaan ollutkaan,siis parempi kuin uutena,,ja laittaa myös sen askin paremmaksi jos haluat.
Repcon oy
Jari Niemi
P. 0400 526544
Osoite: Putkikatu 17 Naantali
KaiLast edited by KOS56OLAVI; 19-08-2014, 19:58.-E46 330 D Touring
-INPA, NCS EXPERT
Comment
-
-
Mä olen nyt ajanu 9000 km rempan jälkeen, turbiini ja laatikko toimii kuin junan vessa.Last edited by KOS56OLAVI; 19-09-2014, 17:29.-E46 330 D Touring
-INPA, NCS EXPERT
Comment
-
-
Eilen tuli limppu takas Naantalista ja sanovat lukon olleen tuhannen p*****a, mutta nyt on lisäilty laakeria ja vahvistettu laitetta. Vielä laatikko paikalleen, kunhan kerkeevät pajalta. Loppulaskua ei vielä ole, mutta tuo korjaus ja vahvistus meni kaikkineen n. 500e tienoon.
Edit.
Nyt auto kasassa ja soi mallikkaasti!Last edited by M-ERiMiEs; 19-09-2014, 18:46.F11 LCI 535i M-Sport
Voorti -12
Vikakoodeja, koodailuja ja päivityksiä Porvoon seudulla kaikkiin malleihin, YV:llä saa kiinni.
Comment
-
-
Originally posted by KOS56OLAVI View PostOtitko sen laatikon itse pois,vai tekikö joku muu,ja jos teki, niin mitä se maksoi,eli mitä oli koko rempan hinta?
KaiF11 LCI 535i M-Sport
Voorti -12
Comment
-
Comment