memebuy23buy

Kokemus E46 330D turbiinista

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • M-ERiMiEs
    BTCF Member
    • Jun 2013
    • 211
    • Porvoo

Originally posted by Hemi View Post
    Joo, eli turbiinihan siellä ja ihan hirveästi ei nyt kannattane ajella koska metallipurua on nyt kierrossa ja aika paljon.
    Jeps, eli pajalle mars. Nyt enään se paja eteläsuomesta, joka tän osais totetuttaa ja tietty vois tuota vaikka vahvistaakkin samalla aukasulla vai kestääkö tuosta enteenpäin paikat sen suuremmin isoja vääntöjä?
    F11 LCI 535i M-Sport
    Voorti -12

Vikakoodeja, koodailuja ja päivityksiä Porvoon seudulla kaikkiin malleihin, YV:llä saa kiinni.

Comment

• KOS56OLAVI
      Bimmer Fanatic
      • Jul 2013
      • 316
      • Salo

Jos joudut pakosta ajamaan niin aja niin että se loota vaihtaa pienemmälle viitosvaihteelta, eli polje kaasua sen verran että vaihtaa neloselle, niin se turbiini ei ole lukossa,jolloin voi olla ettei sitä jyrähdystä tule ollenkaan.
      Toimi ainakin mulla.
      Tää tilanne tulee kun ajat maantiellä ja sitten ohitat,tai muuten vaan painat kaasua vähän,ja kun se on viitos vaihteella lukossa,niin se jyrähtää,ja aina lähtee lastua.
      Tossa on hyvä korjaamo,siellä tekevät turbiinista vahvemman kuin se on koskaan ollutkaan,siis parempi kuin uutena,,ja laittaa myös sen askin paremmaksi jos haluat.
      Repcon oy
      Jari Niemi
      P. 0400 526544
      Osoite: Putkikatu 17 Naantali

Kai
      Last edited by KOS56OLAVI; 19-08-2014, 19:58.
      -E46 330 D Touring
      -INPA, NCS EXPERT

Comment

• KOS56OLAVI
        Bimmer Fanatic
        • Jul 2013
        • 316
        • Salo

Mä olen nyt ajanu 9000 km rempan jälkeen, turbiini ja laatikko toimii kuin junan vessa.
        Last edited by KOS56OLAVI; 19-09-2014, 17:29.
        -E46 330 D Touring
        -INPA, NCS EXPERT

Comment

• M-ERiMiEs
          BTCF Member
          • Jun 2013
          • 211
          • Porvoo

Eilen tuli limppu takas Naantalista ja sanovat lukon olleen tuhannen p*****a, mutta nyt on lisäilty laakeria ja vahvistettu laitetta. Vielä laatikko paikalleen, kunhan kerkeevät pajalta. Loppulaskua ei vielä ole, mutta tuo korjaus ja vahvistus meni kaikkineen n. 500e tienoon.

Edit.

Nyt auto kasassa ja soi mallikkaasti!
          Last edited by M-ERiMiEs; 19-09-2014, 18:46.
          F11 LCI 535i M-Sport
          Voorti -12

Vikakoodeja, koodailuja ja päivityksiä Porvoon seudulla kaikkiin malleihin, YV:llä saa kiinni.

Comment

• KOS56OLAVI
            Bimmer Fanatic
            • Jul 2013
            • 316
            • Salo

Otitko sen laatikon itse pois,vai tekikö joku muu,ja jos teki, niin mitä se maksoi,eli mitä oli koko rempan hinta?
            Kai
            -E46 330 D Touring
            -INPA, NCS EXPERT

Comment

• M-ERiMiEs
              BTCF Member
              • Jun 2013
              • 211
              • Porvoo

Originally posted by KOS56OLAVI View Post
              Otitko sen laatikon itse pois,vai tekikö joku muu,ja jos teki, niin mitä se maksoi,eli mitä oli koko rempan hinta?
              Kai
              Paikallinen valtuutettu (oli halvin tarjousten perusteella jo) irrotti, asensi ja vaihto suodattimet+öljyt. Laatikon irrotus ja öljyt oli karvan yli 750e ja itse turbiini tuo 450e, eli mitä tästä ymmäämmä 1200e. Kunhan meen autolle niin voin katsoo tarkemmin nuo työt, mutta itse asennus- ja irrotustyö oli 400e ja loput töistä öljyä yms. Tietysti 50e paikkeilla oli tuon turbiinin lähetys Naantaliin, mutta sillei voi mitään.
              F11 LCI 535i M-Sport
              Voorti -12

Comment

Working...
              X