Originally posted by TINTTI
E46/320D ja päästöarvot päin...
Collapse
X
-
Kuvitellaan että mulla on lastu autossa ja toimiva massamittari..Veto katoaa ja massamittari todetaan mäsäksi. Ei muuta kun uusi mittari tilalle ja jotta se toimisi pitää myöskin päivittää softa..Eli 600€ säädettävä lastu katosi harakoille..Näinkö se menee!?
Aika perseestä!!
Comment
-
...elämä on...420dxA/f36/GrandCoupe/Business M Sport/~190hp/400nm
ex523iA/f10/sedan/business/161tkm/~200hp/270nm
ex320iA/e93/cabrio/Business/118tkm/~170hp/210nm
ex325i/e30/cabrio/M-tech I/196tkm/~170hp/220nm
ex320i/e30/cabrio/M-tech I/211tkm/~140hp/170nm
ex320d/e46/sedan/Kanilakki/363tkm/~170hp/350nm
Comment
-
NO tuota kyllähä miekii sain 600000km ajetun hiecen tuohon lukemaan, eli 0.4 kun sitä syöttöä vaan kääntää tarpeeks pienelle ja kone on suurinpiirtein kunnossa, mutta jos kyseessä turbodiesel ja viel lastutettu nii toi on tosiaankii ihan superarvo, eli lastukii on ihan ookei tuossa tapauksessaOriginally posted by KeimoHyvä homma, mutta ei kai 1.6 ole huippuarvo, kun 300 000 ajetut koneet saa 0.4
Comment
-
vaatiiko imusarja puhdistuksen?
Mulla on 110tkm ajettu 320d, eikä EGr:rää ole tukittu. Jos teen sen nyt, niin pitäiskö auto viedä saman tien pajalle ja antaa puhdistaa imusarja tai koko ilmapuoli? Välillä ainakin noin 2000 r/min auto nykäisee ja joskus muutakin häikkää ilmenee. MAF anturi on vaihdettu ja softattu Tintin kokemusten perusteella ja tuntuisi toimivan kohtuullisesti: 80-120 4. vaihteella 9 sekuntia.F31 320i Xdrive -13
ex-bmw
E30 316i T -90
E36 316i -92
E46 316i -00
E46 320d touring -00
E87 120dA -05
Mini Cooper -03
E91 320dAT -06
Comment
-
Originally posted by Coupe* View PostKuvitellaan että mulla on lastu autossa ja toimiva massamittari..Veto katoaa ja massamittari todetaan mäsäksi. Ei muuta kun uusi mittari tilalle ja jotta se toimisi pitää myöskin päivittää softa..Eli 600€ säädettävä lastu katosi harakoille..Näinkö se menee!?
Aika perseestä!!
Taitaa olla parasta haudata viimeinenkin haave lastuttaa autoa, jos ohjelma katoaa massamittarin ohjelmoinnin myötä.Bmw X5 3.0DA 2005
Comment
-
Ei se ECU mistään sitä alkuperäistä ohjelmaa keksi/löydä MAF:in vaihdon yhteydessä, eli lastu ei häviä mihinkään. Rikkinäinen MAF voi tietenkin hetkeksi ajaa ECUn siihen tilanteeseen, että on pakko käyttää limppi-karttaa kun ilmamassasta ei ole tietoakaan ja MAF:in antama jännite menee linearisaation ulkopuolella kokoajan.Originally posted by Coupe* View PostKuvitellaan että mulla on lastu autossa ja toimiva massamittari..Veto katoaa ja massamittari todetaan mäsäksi. Ei muuta kun uusi mittari tilalle ja jotta se toimisi pitää myöskin päivittää softa..Eli 600€ säädettävä lastu katosi harakoille..Näinkö se menee!?
Aika perseestä!!
Uusi MAF --> kaikki ok.- Bittien kääntöä/tehonlisäykset EDC15 ja EDC16 dieseleihin (M47- ja M57 moottorit)
- INPA/DIS/ Vikakoodien luku PK-seudulla
- NCS Expert koodaukset (valot, lukot, retrofitit, piilotoiminnot)
- SSS Progman koodaukset (moduulien istuttaminen)
Comment
Comment