Announcement

Collapse
No announcement yet.

e46 kevyt ohjaus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • finark
    Bimmer Rookie
    • Jul 2010
    • 49
    • Rovaniemi

    e46 kevyt ohjaus

    Autona 330d -00 touring. Ohjaus huomattavan kevyt verrattuna muihin e46 millä ajanut. Haluttaisi saada hieman jämäkämmäksi, onko mitään tehtävissä? Tai muilla vastaavia huomioita?
  • MNi
    Bimmer Enthusiast
    • Nov 2008
    • 3142
    • Tampere

    #2
    Eikös prefaceliftistä nimenomaan valitettu ylitehostusta? Ainakin ex-325Ci -01 oli yhdellä sormella pyöriteltävä parkkihallissa, 330d -04 on huomattavasti jämäkämpi. Ensimmäisenä huomasi siellä parkkihallissa....

    En usko että on paljoa tehtävissä. Joku saattaisi ehkä tietää sopiiko facelift ohjauspaketti heittämällä prefaceliftiin. Ainakin täydellinen putsaus tullee tehtäväksi kun vanhemmissa on CHF11 ja uudemmissa ATF nesteenä. Näitä ei sovi sekoittaa. Saattaa olla myös että itse tehostinpumpun voi joutua vaihtamaan jos se ei vaikka tykkää ATF:ää pumpata.

    Comment

    • finark
      Bimmer Rookie
      • Jul 2010
      • 49
      • Rovaniemi

      #3
      Originally posted by MNi View Post
      Eikös prefaceliftistä nimenomaan valitettu ylitehostusta? Ainakin ex-325Ci -01 oli yhdellä sormella pyöriteltävä parkkihallissa, 330d -04 on huomattavasti jämäkämpi. Ensimmäisenä huomasi siellä parkkihallissa....

      En usko että on paljoa tehtävissä. Joku saattaisi ehkä tietää sopiiko facelift ohjauspaketti heittämällä prefaceliftiin. Ainakin täydellinen putsaus tullee tehtäväksi kun vanhemmissa on CHF11 ja uudemmissa ATF nesteenä. Näitä ei sovi sekoittaa. Saattaa olla myös että itse tehostinpumpun voi joutua vaihtamaan jos se ei vaikka tykkää ATF:ää pumpata.
      Olen mä kyllä ajellu nuilla prefacelift malleilla esim 328i ja niissäki jämäkämpi ohjaus. Kyllä tuon kans on pärjännyt kyllä viimiset n.200000km

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎