Jos menet lasista sisään, niin kannattaa rikkoa etulasi apukuskin puolelta. Siis ainakin jos autolla joutuu ennen uuden lasin asennusta jonnekin ajamaan. Takaoven lasin rikkomalla humisee ikävästi ja kuskin lasin rikkomalla kastuu näillä keleillä itse.
Neuvoon pieni varaus sen suhteen mitä ikkunoita kulloinkin purkamoilta löytyy: www.varaosahaku.fi
Öljypumpun rattaan mutteri tipahtaa öljypohjaan, disan osia lentää sylinteriin.. Ja tehtaan mokat maksaa asiakas. Työkaverillakin oli 130k vedetyssä 1.4 TSI koneessa venynyt jakoketju, laskua yli tonni. Saksalainen tapa? En kyllä enää ihmettele yhtään miksi ne myy käytetyt autonsa ulkomaalaisille
katoppa tarkkaan onko takapenkin ja peräloosterin välises pellis suksiluukun aukko. itellä se oli umpinainen, mutta näky katkoviivoja. tennaria se vaan tartti niin sai aukon siihen. jos sieltä sais jollain kammettua takaoven auki? :think
z3 coupe
Pari tojotaa
ex.e36 wompatti alpinweissIII
ex.e46 titansilber x2
ex."//HARTGE E46"
Jos takaluukku aukeaa avaimella niin pitäisihän se avata keskuslukituksen? Ainakin luukusta pääsee piuhoihin käsiksi jos mikrokytkin tmv. vikaa itse lukossa.
EDIT: Tai voihan se olla että tuplalukossa ollessaan ei aukea takaloosterista.
Jos takaluukku aukeaa avaimella niin pitäisihän se avata keskuslukituksen? Ainakin luukusta pääsee piuhoihin käsiksi jos mikrokytkin tmv. vikaa itse lukossa.
EDIT: Tai voihan se olla että tuplalukossa ollessaan ei aukea takaloosterista.
Ei oo koskaan auennu takaluukusta muuta ku takaluukku.
Takapenkin taus on pelkkää peltiä. Lisäksi takapenkillä on 2 lastenistuinta ja takaovet lapsilukossa.
1. Riko jotain (joku lasi, oven kahvi tai kaiva lukko ulos)
2. Maksa jollekin jos koittaa avata ikkunan ja oven välistä (hinuri,lukkoliike)
Ei aukea lukot E46, vaikka oven välistä mitä tekisi. Toki veivilasin pystyy ruuvaamaan alas. Työkseen noita joutuu sillontällöin tekemään. Uudemmista(E6x,E9x) taas saa lukot auki.
Ikkunan rikkomalla menin omaan autoon. Älä sitten turhaan osta uutta lukkopesää, ebaysta saa siihen korvaussarjan alta 10€ ja sen pystyy korjaamaan helposti, vaikka olisi peukalo keskellä kämmentä.
Ei aukea lukot E46, vaikka oven välistä mitä tekisi. Toki veivilasin pystyy ruuvaamaan alas. Työkseen noita joutuu sillontällöin tekemään. Uudemmista(E6x,E9x) taas saa lukot auki.
Olisiko vinkata satakunnasta joku, joka osaa veivata takaikkunan auki?
Comment