Eipä tosiaan toimineet perinteiset konstit.
Ikkunantiivisteitä ei tohtinut tärvellä, niin ainoaksi vaihtoehdoksi jäi lasin rikkominen.
Ovet eivät auenneet kahvoista tai keskikonsolin lukkonapista.
Vasta kun avaimen laittoi virtalukkoon ja käänsi niin alkoi lukot kolista. Sitten aukesi konsolin napista.
Nyt on molemmat avaimet koodattu autoon ja kaukosäätö toimii taas kummastakin.
Kahvan lukkopesää en vielä ehtinyt availla sen enempää. 5mm kuusiokololla sain jo irtoamaan, mutta ilmeisesti tuo muovi pitäisi saada jotenkin räveltämättä irti..
Huomenna kauppaan katselemaan verhoitutyökaluja jos niissä olisi jotain sopivia koukkuja.
Kiitos kaikille vinkeistä. Bmw haistakoot paskan tästä suunnittelun kukkasesta.
Ikkunantiivisteitä ei tohtinut tärvellä, niin ainoaksi vaihtoehdoksi jäi lasin rikkominen.
Ovet eivät auenneet kahvoista tai keskikonsolin lukkonapista.
Vasta kun avaimen laittoi virtalukkoon ja käänsi niin alkoi lukot kolista. Sitten aukesi konsolin napista.
Nyt on molemmat avaimet koodattu autoon ja kaukosäätö toimii taas kummastakin.
Kahvan lukkopesää en vielä ehtinyt availla sen enempää. 5mm kuusiokololla sain jo irtoamaan, mutta ilmeisesti tuo muovi pitäisi saada jotenkin räveltämättä irti..
Huomenna kauppaan katselemaan verhoitutyökaluja jos niissä olisi jotain sopivia koukkuja.
Kiitos kaikille vinkeistä. Bmw haistakoot paskan tästä suunnittelun kukkasesta.
Comment