Morjes! Eli radio pätkii niin että välillä mykkä ja välillä toimii normaalisti..katoaa siis kaikki äänet kertaheitolla, myös cd ja telkkarin ääni katoaa..vasemman puoleista rullaa eli virtanappia painelemalla äänet saa joskus takasin ja joskus saattavat olla päivänkin kateissa Oon lueskellu näitä juttuja täältä ja vika voisi olla ilmeisesti takakontissa olevassa radiomoduulin juotoksissa ? Eli kysynkin että onko tämä moduuli se cd-vaihtajan ja navisydeemin alla oleva peltikoppa ?? Ja jos jos löydän jonkun jolla kolvi pysyy paremmin kädesssä kun itselläni ja revin sen laatikon sieltä irti pöydälle niin sekoaako koko pakka vituralleen kun joudun kuitenki autolla joka päivä ajamaan, riittääkö jos teippaan kaikki siihen hökötykseen tulevat piuhat etteivät räpsi mitää sähköi sinne ? Ja sit vielä että eikö itse näytön ja soittimen takana ole mitn piuhoi mitkä vois olla höplällään ja aiheuttaa kyseistä ongelmaa ? On pieni mutta vittumainen onkelma mulla auttakee kiitos! Liitteenä pitäs olla vielä kuva itse soittimesta eli onko tämä nyt malliltaan business vai professional vai mikä ? :think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e46 rammari häikkä!
Collapse
X
-
Liitin/johtosarjavika voi tietty olla. Kannattaa koittaa ottaa liittimet irti ja uudelleen testaamaan.
Radiomodulin eli BM54:n voi ottaa irti ja ajella ilman sitä.
Jos kyseessä maadoituspinnien kylmäjuotos, se onnistuu rauhallisesti tehden itse: KLIK. Samasta threadista löytyy korjaajia.
Jos maadoituspinnien juotokset ovat priimat, kyseessä hyvin todennäköisesti pääteastepiirien BGA-liitoksen kylmäjuotos. Vaikea korjata, vaatii välineet ja osaamista.
-
Comment