Announcement

Collapse
No announcement yet.

E46 328i kondensiovettä öljyssä?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • snoumaan
    BTCF Member
    • Nov 2011
    • 118
    • seinäjoki

E46 328i kondensiovettä öljyssä?

Eli on täs jo pidemmän aikaa miettiny, että onko tuo vain kondensio vettä mitä on öljykorkissa? Vaikuttaa kyllä että olis kansipahvi mennyt, mutta mä en vain tahdo uskoa.
    Lämmöt pysyy normaalissa ja on aina ollutkin. Jäähdytinnestettä tosin on joskus saanut lisätä. Ja öljyt on ollut koneessa jo pidemmän aikaa, mutta ei ne kyllä mitään vanukasta ole.

Huohotin sydeemin oon tuohon viime vuonna vaihtanut. Piti chewpakka ääntä

Voikos tuo vuotaa tuota jäähdytinnestettä jostain muualta tuonne öljyn joukkoon kuin kansipahvista?

Autolla pääasiassa ajetaan työmatka ajoa joka on noin 10km suuntaansa.
  • Pazi88
    Moderator
    • Jan 2007
    • 11093
    • Oulu

Ajelet vaan menemään Viileemmillä keleillä tahtoo aina vähän kondensiovettä kertyä korkkiin. Mutta jos jäähdytinnestettä vähän katoaa, niin jossain voi olla pieni vuoto. Sitä kannattaa koittaa metsästää.

Instagram, YouTube kanava
    ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva

Comment

• A^A
      Bimmer Enthusiast
      • Sep 2006
      • 2168
      • Seinäjoki

Perinteistä majoneesia jota kertyy lyhyessä ajossa. Ajele joku pidempi reissu tai muuten vaan kone kuumaksi kunnolla niin kyllä ne sieltä häviää.
      EX: E28, E34, E36x3, E38x3, E39x4, E46x4, E60, E60LCI, E61LCI, E87, E90, E91

Comment

• pomo
        Bimmer Fanatic
        • Jun 2013
        • 429
        • Oulu

Sama mieltä, nykyöljyt vaahtoaa helposti. Mulla oli samalaista viime talvena, nyt en oo kattonut.
        --Sääliä saa kuka vaan, kateus pitää ansaita--

E46 320 Cab

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎