Joo eli olen ajatellu tuollasta katella täs pikku hiljaa...eli kokemuksia autosta ja jotain hyviä ja huonoja puolia! lähinnä tuosta koneesta että kuinka sillä kerkiää ja kulutuksia sun muita!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 318i
Collapse
X
-
Kyl tollasel ny eteenpäin pääse mutta kyl se enemmänki paikasta a paikkaab b kuljettaa ku antelee ajonautintoja. Jos itellä ois ollu ostohetkellä pikkasen enemmän noita dineroita nii olisin ehdottomasti ostanu isommalla koneella.. 1.9 on vähän pienimmästä päästä ton kokoseen autoon. Muuten on ihan hyvä ja kulutuksenki saa järkeväks kunha ei kokoajan talla pohjas aja. Mul on ollu tollanen -98 n. puol vuottaPeople like you are the reason people like me nee medication!
Comment
-
-
perheessä on tuollainen -02 318ia ja on kyllä yllättävän hyvä ja pirteä auto eikä kulutuskaan ole paha tehoihin nähden, tämä siis 2.0 valvetronic moottorilla.BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
itselläni alla -98 mallia oleva ja kiva auto. Mukava ajaa ja kulkee ihan tarpeeksi mutta tuo teho puoli on vähän vajaavainen, ei mikään hirveä tykki kiihtymään, eikä lähe asfaltilla sladiin normaalisti vaikka kuinka oon yrittäny. Toki satasen vauhdista kun simuloi poron väistöä niin perä irtoaa mutta se alkaa oleen jo pelottavaa kapealla yleisellä tiellä.
Ulkonäköä vois kehua loputtomiin, e46 on omiin silmiin paras korimalli mikä on ollu( mutta tämä on taas makuasia) ei häpeä uuden toyotan tai golffin rinnalla yhtään( taas makuasia)
Ajaminen on tosi helppoa jos niin voi sanoa. Auto on melko jämäkkä(tämä taas on ihan kiinni alustasta) ei heijaa eikä huoju.
Kulutus on kohtuullinen, matka-ajossa 6L/100km(norjan vuonoilla kun käytiin, oli mäkeä ja mutkaa.) Nyt on parisataa kilometriä tullu pätkä ajoa ja kulutus keskiarvoa antaa 10,8L/100km että kyllä sen saa kuluttamaan jos haluaa.
Suosittelen kyllä, mutta jos pitää olla pirteä niin osta honda samaan rahaan saat uudemman vähemmän ajetun ja tehokkaamman, mutta uskallan väittää että 4-5vuotta uudempi accord tuntuu melko kipolta kuitenki 318:seen ja yleensäkin 300-sarjalaisiin(e46) verrattuna. Ja toki jos kuiten yhtään löytyy ylimääräistä niin se kuutos koneella varustettu on ihan ehoton, vaihtuu itelläkin kun perse kestää."Keskity sinä olemaan se vahtimestari, niin minä keskityn olemaan se maailmanmestari" -Matti Nykänen-
Comment
-
-
Itsellä oli 316, 1,9l, johonka sitten ajettiin uusi ohjelma. Auto oli mielestäni turhan nuhainen. Riippuu ihan tietty minkälaiseen käyttöön auto tulee, mutta kun vertaa 328 kulutuslukemiin tuota 1,9l, niin ei kyllä juurikaan eroja matka-ajossa ole. Taitaa kääntyä pahimmillaan melkein päälaelleen. Riippuu toki tämäkin ajajasta.
Comment
-
-
Meillä on kakkosautona ollut vuoden päivät tuollainen M43B19 318Ci. Yllättävää kyllä, olen tykännyt moottorista ja sen luonteesta, vaikka enempi olenkin ajellut noilla isommilla kuutoskoneilla. Kävin ajamassa M54B22 koneista 320i:tä ja yllättyin sen keskialueen väännöttömyydestä-Toki auto lähti eri malliin +4000 r/min jälkeen kuin tuo 318Ci. Mutta olisin luullut 118 vs. 170 hv tehoeron tuntuvan käytännössä koko rekisterin alueella. Ei se M43B19 ole mikään tykki, mutta minusta tarjoaa hyvää käytännön suorituskykyä. Kulutus on vaihdellut aika lailla. Pakkasella pätkäajossa reilusti yli 10 l/100km, mutta 6.X on parhaimmat kulutukset. Aivan kaikkia konversioita en ole ajanut, mutta näkisin 318i:n ihan mielekkäänä vaihtoehtona 320i:lle, varsinkin jos on M52B20. Että jos isomman ottaa, niin sitten 323i...ja lopultahan se pitää olla se M3, kun mikään ei riitä.
Comment
-
Comment