Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bluetooth obd laitteet ja torgue app

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Juhnukka
    BTCF Member
    • Mar 2014
    • 604
    • Lohja

    Bluetooth obd laitteet ja torgue app

    Onkos kukaan täällä saanut noita bluetooth obd palikoita toimimaan e46 seen? Kun ite oon tuolla torgue apilla yrittänyt mutta se saa yhteyden vain tuohon obd mokkulaan mutta ei itse autoon. Onkos asetuksissa jotain mätää vai voisiko vain olla ettei tuo auto vain tue tuollaisia laitteita.

    Kovin mokkulassa luki että käy obd 2 ja can väylän autoihin.

    Onkos vika käyttäjässä mokkulassa vai ohjelmassa?

    Autona siis tarkemmin on 320d 110 kw e46 2002 vm
    Vikakoodien lukua (ista-D/inpa) ja pieniä koodauksia (NCS expert) Uudellamaalla +358409321366
  • Lundersson
    Bimmer Fanatic
    • Dec 2009
    • 245
    • Kerava

    #2
    Omakohtainen kokemus on bluetooth ELM327 nokioilla; vanhempi symbian ja obd scope ja uudempi lumia win phone ja obd auto doctor -> ei ongelmia e46 (316ti -03) kunhan paritteluriitti onnituu ja muistaa laittaa virrat 2-kohtaan tai auto käynnissä
    Menopelit - 116 F20, Yamaha YZF-R6, Suzuki VZ800 Marauder
    ex 325 e30, 316ti e46

    Comment

    • Kiwes
      BTCF Member
      • Nov 2010
      • 707
      • JKL

      #3
      Originally posted by Juhnukka View Post
      Onkos kukaan täällä saanut noita bluetooth obd palikoita toimimaan e46 seen? Kun ite oon tuolla torgue apilla yrittänyt mutta se saa yhteyden vain tuohon obd mokkulaan mutta ei itse autoon. Onkos asetuksissa jotain mätää vai voisiko vain olla ettei tuo auto vain tue tuollaisia laitteita.

      Kovin mokkulassa luki että käy obd 2 ja can väylän autoihin.

      Onkos vika käyttäjässä mokkulassa vai ohjelmassa?

      Autona siis tarkemmin on 320d 110 kw e46 2002 vm
      Omassa 316i -02 pelitti vallan mainiosti torque+elm palikka+android (S3 ja S4 4G+), muuta nykysessä 530D -02 ei saa yhteyttä, joten veikkaisin vian olevan kiisselissä... vissiinkin johtuu siitä, ettei kaikki kiinan palikat keskustele kiisselin kanssa, koska kuullu myös et jotku vehkeet pelittäs... omaa palikkaa oon koeajanu useemmassakin pensa vehkeessä ja 1 on tähän mennessä tullu vastaan jossa ei toimi. autot ollu vm 96 vulvasta vm08(saatto olla 09) foordiin ja hyvin rokkaa osassa ja sit toisissa taas ei mitenkää.
      Vikakoodien luku ja nollaus, myös pienet koodaukset onnistuu.
      INPA, BMW Scanner 1.4.0

      Nykynen:E39 530dA tourinki -02
      EX: 316i e46 -02 Touring, 520i e39 -99 + 7 vieraan tallin kikotinta

      Comment

      • Jesse93
        Bimmer Fanatic
        • Apr 2012
        • 935
        • Mustio

        #4
        Ite just ostin Verkkokaupasta elm327 ja se torque appi note2 puhelimessa ja toimii omassa autossa 323 -99. Ihan kaikki mittarit ei siitä torque ohjelmasta toimi kuten bensan määrä mut noi nopeudet ja kierrosluvut ym muut kaikki toimii ja pystyy lukee vikakooditkin
        E91 320D & E46 320D & E30 325iX & E61 525D

        Comment

        • Ghosu
          Newbiemmer
          • Feb 2008
          • 6
          • Ylivieska

          #5
          Originally posted by Juhnukka View Post
          Onkos kukaan täällä saanut noita bluetooth obd palikoita toimimaan e46 seen? Kun ite oon tuolla torgue apilla yrittänyt mutta se saa yhteyden vain tuohon obd mokkulaan mutta ei itse autoon. Onkos asetuksissa jotain mätää vai voisiko vain olla ettei tuo auto vain tue tuollaisia laitteita.

          Kovin mokkulassa luki että käy obd 2 ja can väylän autoihin.

          Onkos vika käyttäjässä mokkulassa vai ohjelmassa?

          Autona siis tarkemmin on 320d 110 kw e46 2002 vm
          Itsellä e46 -02 m3 ja palikkana PLX Kiwi II, hyvin on toiminut vaikka varmaan kaikki playstoren appit käyty läpi.
          Now:
          Kävelen..


          Ex:
          e46-02-///M3
          F11-11-520 Toukka
          e36-95-320i
          e30-90-316i

          Comment

          • _odin
            Bimmer Rookie
            • Oct 2010
            • 184
            • Rovaniemi

            #6
            Ite ostin motonetistä tuon bluetooth mokkulan ja pelittää torguen kans mainiosti näkyy olevan nyt kanta-asiakas tarjouksessa

            Ex Bmw 320 coupe e36 Hellrot

            Bmw 323 m-sport e46 Cosmosschwarz

            Comment

            • Chailou
              Bimmer Fanatic
              • Nov 2009
              • 370
              • Hki

              #7
              Sama ebaysta 3 puntaa http://www.ebay.co.uk/itm/2014-hotsa...item418cd76a64

              Comment

              • e46miäs
                Bimmer Rookie
                • Aug 2013
                • 41
                • kuopio

                #8
                mulla toi -01 320d ja elm327 palikka ei saa yhteyttä autoon:think
                E39 520iA

                Comment

                • antsaoo
                  Newbiemmer
                  • Jan 2015
                  • 16
                  • Rovaniemi

                  #9
                  Mitenkas, nakeekos talla keskikulutuksen sun muut tuon torquen kanssa esim. kun ei ole ajotietokonetta otettu tuohon autoon nakojaan niin tammonen vois olla ihan ok. Tai jonkun ilmasenki, vai oliko jopa toque ilmane ja siihe joku parempi maksulline.
                  Last edited by antsaoo; 02-02-2015, 22:45.
                  E39 -523

                  Comment

                  • Cuuca
                    Bimmer Rookie
                    • Jul 2013
                    • 94
                    • Espoo/Laurinlahti

                    #10
                    Originally posted by Juhnukka View Post
                    Onkos kukaan täällä saanut noita bluetooth obd palikoita toimimaan e46 seen? Kun ite oon tuolla torgue apilla yrittänyt mutta se saa yhteyden vain tuohon obd mokkulaan mutta ei itse autoon. Onkos asetuksissa jotain mätää vai voisiko vain olla ettei tuo auto vain tue tuollaisia laitteita.

                    Kovin mokkulassa luki että käy obd 2 ja can väylän autoihin.

                    Onkos vika käyttäjässä mokkulassa vai ohjelmassa?

                    Autona siis tarkemmin on 320d 110 kw e46 2002 vm
                    Moi! Laitappa mulle YVtä jos haluat, että tuun kattomaan asian. Mulla samalaite ja toimii hyvin. Oon saanut kaiken toimimaan ELM327 sekä androidilla ja OS:llä. Samoin toi perus OBDII palikka motonetistä.

                    -MN
                    BMW 328 Ci -01

                    Comment

                    • Jamppa81
                      Bimmer Fanatic
                      • Aug 2015
                      • 445
                      • Helsinki

                      #11
                      Antakaas vinkkiä asetuksista kun itsellä ei pelaa yhtään tuon torquen kanssa. Gps ja chip yhdistyy mutta auton kuva ei lakkaa vilkkumasta ja herjaa vaan ettei ecuum saada yhteyttä.

                      Comment

                      • Kiwes
                        BTCF Member
                        • Nov 2010
                        • 707
                        • JKL

                        #12
                        Originally posted by Jamppa81 View Post
                        Antakaas vinkkiä asetuksista kun itsellä ei pelaa yhtään tuon torquen kanssa. Gps ja chip yhdistyy mutta auton kuva ei lakkaa vilkkumasta ja herjaa vaan ettei ecuum saada yhteyttä.
                        jos sigun autoa koitat lueskella, niin eipä tuo toimi itelläkään (ei tuo torgue tajua näitä kiisseleitä ainakaan bt palikan kanssa/palikka on epäsopiva)

                        taplettiin ku asentaa inpan, niin melkein yhtä helppo kun bt:llä (riippuen tietty töpselin paikasta)
                        Vikakoodien luku ja nollaus, myös pienet koodaukset onnistuu.
                        INPA, BMW Scanner 1.4.0

                        Nykynen:E39 530dA tourinki -02
                        EX: 316i e46 -02 Touring, 520i e39 -99 + 7 vieraan tallin kikotinta

                        Comment

                        • Salppa
                          Bimmer Rookie
                          • Oct 2012
                          • 50
                          • Suomi

                          #13
                          Nostellaas vähän taas aihetta ku alko kiinnostaa. Onko jollain suositella ohjelmaa ja adapteria jolla sais vähän livedataa ja vikakoodeja ulos e39 530d:stä ja e83 3,0d:stä. Mitään koodauksia ei tarvii pystyy tekemään kuhan ny vähän näkis tietoi. Toimintavarmuus eniten kiinnostais ku vaihtelevii kokemuksii Inpasta ja Carsoftasta, ettei koko ajan oo kauheet tappeluu. Oon kattellu tota Kiwi-adapterii ja sit joku heitti tääl ton Motonetis myytävän palikan, mut ihan vaan olis kiva tietää et tomiik noi sit kans. Käytös on Ipadi ja joku vanha Iphone. Sit olis yks Androidi Sony.

                          Comment

                          • Nettipepe
                            Bimmer Enthusiast
                            • Aug 2004
                            • 1341
                            • Kajaani

                            #14
                            Minä olen käyttänyt bt obd palikkaa ja hyvin toimii torque appsilla.
                            Testasin myös carlya ja sekin otti yhteyden,mutta en ole maksanut ko. Ohjelman täysversiosta niin en tiedä toimiiko kokonaisuudessaan.
                            Ps. Minulla obd bt kapula myynnissä nettimarkkinassa.
                            F30 320xia
                            Ex E90 325da
                            Ex E90 320da
                            Ex E46 330D

                            Comment

                            • Salppa
                              Bimmer Rookie
                              • Oct 2012
                              • 50
                              • Suomi

                              #15
                              Koitin nyt tota tilaamaani kiinalaist elm bt adpterii carlyllä ja ipadillä. Kaikki toimii muuten hyvin mut ecuun ei saada yhteyttä. Autona siis e39 3.0d. Ehdottaa tilaamaan ilmeisesti jonkun orginellin bt palikan. No ei pal kiinnostaa tilaa ku ei se kuitenkaa toimi. Onko vinkkejä.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎