Announcement

Collapse
No announcement yet.

E46 Jarrulevyn kuluneisuusanturista yms...?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Nettipepe
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2004
    • 1341
    • Kajaani

    E46 Jarrulevyn kuluneisuusanturista yms...?

    Nyt kävi hassusti!
    Oli kertynyt jäätä vanteeseen ja kulutti sitten jarrulevynkuluneisuuden anturin piuhat poikki! valothan siitä syttyi... nyt sitten väkräsin piuhat takaisin kasaan, mutta valo senkun jatkaa palamista!!!
    Vanhassa bemarissani homma toimi noin, että piuhoista virta kiertämään niin valo loppui palamasta... Miten E46:ssa?
    Pitääkö se valo kuitata pois? Vai onko minulta sitten kärähtänyt samalla jotain muutakin... Onko muilla kokemuksia aiheesta? mikä se muu voisi sitten olla?
    Hassun näköinen boksi siellä rengaskaaren takaseinässä näytti olevan.
    Vai lieneekö se piuha sitten mennyt poikki jostakin muualtakin samalla...
    F30 320xia
    Ex E90 325da
    Ex E90 320da
    Ex E46 330D
  • pete81
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2004
    • 2056
    • .........

    #2
    tarkotat siis varmaan jarrupalojen anturia? e36 auttaa ainakin joko vaihtamalla uusi tai yhdistämällä piuhat, mut tiedä sit toimiiko sama e46!

    Comment

    • Nettipepe
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2004
      • 1341
      • Kajaani

      #3
      Kappas kirjoitusvirhe!

      Siis tarkoitan juuri jarruPALAN kuluneisuusanturia!
      Eikö kukaan tiedä miten toimii E46:ssa?
      Tosiaan vanhoissa toimi niin, että johto oikkariin ja valo sammui kojetaulusta.
      Eipä sammunut E46:ssa ainakaan tässä tapauksessa.
      Kokemuksia?
      F30 320xia
      Ex E90 325da
      Ex E90 320da
      Ex E46 330D

      Comment

      • JayJay-
        Bimmer Fanatic
        • Mar 2004
        • 625
        • jkl

        #4
        ne on kulutus kamaa eli jos vaihat jarrupalat, niin samalla pitää vaihtaa myös noi anturin piuhat tjsp et varmaan nollaantuu kun vaihat ehjän piuhan.
        Last edited by JayJay-; 09-03-2005, 22:50.
        Autoton..
        ex BMW F10, BMW e92 325d, Audi a4q s-line+,BMW 320d*supadisel*,e91 325i "No fat chicks car will scrape"

        Comment

        • Nettipepe
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2004
          • 1341
          • Kajaani

          #5
          Niinpä tietenkin!

          Eli piuha vaihtoon!
          Mikäli oikein muistan niin eipä tainnut olla liittimiä kuluneisuusanturin päässä!
          Onnistuuko anturin (ja piuhan)vaihto vai pitääkö vaihtaa jarrupalat uusiksi tuon takia?
          F30 320xia
          Ex E90 325da
          Ex E90 320da
          Ex E46 330D

          Comment

          • pete81
            Bimmer Enthusiast
            • Jan 2004
            • 2056
            • .........

            #6
            Originally posted by Nettipepe
            Eli piuha vaihtoon!
            Mikäli oikein muistan niin eipä tainnut olla liittimiä kuluneisuusanturin päässä!
            Onnistuuko anturin (ja piuhan)vaihto vai pitääkö vaihtaa jarrupalat uusiksi tuon takia?
            eikös se anturi e46:ssakin ole vaan palassa olevassa kolossa ja liitin siellä sisälokasuojassa kiinni, siinnä taitaa olla johtoa joku 20-30cm!

            Comment

            • fel929
              Bimmer Rookie
              • Jan 2004
              • 29
              • oulu

              #7
              anturi höpinää

              nyt palat taakse vaihtaneena tiedän, että kun anturin johdot oikosulkee ja tekee normaalin huoltovalojen nollauksen niin valo sammuu.. ohjeet huoltovalojen nollaukseen löytyykin hakukonetta käyttämällä..

              320d tour -00
              -k-

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎