Onko kukaan lastuttanut e46, mistä lastu ja miten toiminut?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e46 lastutus
Collapse
X
-
Originally posted by JanneHieman tarkennusta vaatisi tämä kysymys! Eli mistä koneesta on kyse:
316i M43B19
316i M42B18
318i M43B19
318i M42B20
318d M47D18
320i M52B20
320i M54B22
320d M47D20
323i M52B25
325i M54B25
328i M52B28
330i M54B30
330d M57D30
+ lisäksi M3"Tekemätöntä ei saa tekemättömäksi."
http://www.onnelanmatkailu.fi/ Rallia, elämyksiä ja illanviettoa ryhmille, firmoille jne...
Comment
-
-
Haluaisin kysyä onko E46:n 1,9i:n lastutus järkevä?
Haluaisin kysyä onko E46:n 1,9i:n lastutus järkevä? Siinähän on vakiona 115hp ja vääntö 175. Digituning lupaa pienemmän kulutuksen ja uudet tehot olisivat silloin: 124hp ja vääntö 185. Huomaako sellaisen eron käytännössä? Tällainen lastu kuitenkin maksaa 590€.
Toinen kysymys on, että miten pakoputkisto kestää lastutukset?
Kiitos.
Comment
-
-
Originally posted by RuslanHaluaisin kysyä onko E46:n 1,9i:n lastutus järkevä? Siinähän on vakiona 115hp ja vääntö 175. Digituning lupaa pienemmän kulutuksen ja uudet tehot olisivat silloin: 124hp ja vääntö 185. Huomaako sellaisen eron käytännössä? Tällainen lastu kuitenkin maksaa 590€.
Toinen kysymys on, että miten pakoputkisto kestää lastutukset?
Kiitos.
Suosittelen säästämään ne lastutus rahat ja ajelemaan tuolla autolla. Jos alkaa tuntumaan liian nuhaiselta niin kannattaa suoraan ostaa hieman tehokkaampi. Usemmiten nämä jotka ovat viritelleet 1.6:sia rahoillaan, niin olisivat virityksiin kuluneilla euroilla ja auton hinnalla saaneet jo vakiona huomattavasti tehokkaamman auton, kuin viritetty 1.6:nen.
Asia erikseen se Sakun "316"
Comment
-
Comment