Tästä aiheesta on varmasti puhuttu paljonkin mutta kyselen nyt vielä. Elikkäs tollanen -04 330d manuaali 320tkm olis tarkoitus ohjelmoida. Uusi sachin kytkin ja kaksoismassa vauhtipyörä äsken vaihdettu. Voiko huoletta jollain 500-500nm ohjelmalla ajella ja käyttää voimaa silloin tällöin, vai saako pelätä että joku paikka repeää? Ja alkuperäinen vakio ahdin varmaan tuossa vielä, niin mitenköhän sen kesto? Kaikki kestäminen tietysti pitkälle käyttäjästäkin kiinni.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
330d ohjelmointi
Collapse
X
-
Tuosta ny softalla irtoaa se 300hp ja 650nm mutta jostakihan se hajoaa sillä teholla. Ja uusiki vakiokytkin alkaa luistamaan. Harvemmin näitä hommia tehhään siksi että käyttöikää pidennetään. Vanha viisaus tässäki on:
Joka leikkiin ryhtyy se leikin kestää.Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
-
-
550 Nm väännöllä saa vakio kytkimen antautumaan, jos ei alavääntöä rajaa softasta.BMW e91 320d -08
ex.335i -07 M-sport individual alpinweiss III 5xxhp/652nm
ex.Subaru impreza WRX STI -04 335hp/478nm
ex. 330d -03, individual, M-sport II Mystic blau 291hp/732nm
Älä osoittele toista sormella, jos omat kädet ei ole puhtaat...
Comment
-
-
Nyt mulla ohjelma tossa vehkeessä ja penkki näytti vakiotehoiksi 208hv ja 435nm ja ohjelmalla tuli 247hv ja 572nm penkin mukaan. Huippuvääntö siinä 2500 kierroksen kohdilla ja alle 2000 kierroksilla suurinpiirtein samat väännöt kuin vakionakin oli. Ongelmana on nyt että alkaa täristämään hieman jos isolla vaihteella ja matalemmilla kierroksilla vedättää, mutta kierroksilla ei mitään ongelmaa ja ainoastaan noilla kierroksilla vaan syöttö pohjassa jos vedättää. Ei luista tai mitään kuitenkaan ja kulkee tarpeeksi. Mistähän tuo tärinä johtuu? uusi vauhtipyöräkin siis tossa pari kuukautta sitten vaihdettu ja sachin kytkin.
Comment
-
-
Sitten muu voimalinja tarkastukseen ja tarpeen vaatiessa päivitykseen, kardaanin kumilimppu, keskitukilaakeri, kardaanin ristikko, CV-nivel, taka-akseliston kumipuslat nyt ainakin.
Kardaanin ristikon väljyyttä on hankala löytää auton alla, pitää ottaa irti jotta välyksen voi todeta. Samalla menee tietty kumilimppu ja keskitukilaakeri vaihtoon. CV nivel auki, puhdistus ja väljyyden tarkastus ja vähintään täyttö uudella MoS2 rasvalla.
Comment
-
Comment