Announcement

Collapse
No announcement yet.

Huohotinjumpan jälkeen vikakoodia nakutuksentunnistimista

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Lundersson
    Bimmer Fanatic
    • Dec 2009
    • 245
    • Kerava

    Huohotinjumpan jälkeen vikakoodia nakutuksentunnistimista

    N42 koneeseen kun vaihdoin huohottimen, sain palkinnoksi vikakoodit P0327 ja P1327 eli molempien nakutustunnistimien alhainen jännite. Liittimeen en koskenut, tietääkseni, ja koodit tulee vasta kun kierrokset nousee yli 3t. Tuolloin myös pientä nykimistä havaittavissa mutta ei nakutusta.

    Kiinnitysvaiheessa imusarjan pultti tipahti ja etsin sitä tovin magneetilla. Muistan että magneetti kosketti taaempaa tunnistinta jolloin kuului poks.. Ei kai magneetilla saa tunnistinta rikki??!

    Protip - vaihtakaa ne kuuluisat alla olevat 2 pulttia normi 10mm pulteiksi. Helpottaa jonkin verran vaikka operaatioon meni viitisen tuntia josta tunti kadonneen M7 mutterin metsästykseen . Tämän kikan ilmeisesti Laakkonen tehnyt.
    Menopelit - 116 F20, Yamaha YZF-R6, Suzuki VZ800 Marauder
    ex 325 e30, 316ti e46
  • Gura
    Newbiemmer
    • Mar 2014
    • 5
    • Oulu

    #2
    Heh, huomasin ihan saman, mystisesti Torxit vaihtuivat M-pulteiksi

    -G

    Comment

    • Lundersson
      Bimmer Fanatic
      • Dec 2009
      • 245
      • Kerava

      #3
      Eipä siinä, liitin oli jäänyt irt ... Onkohan foorumilla "mahtaa vituttaa.." threadi?
      Menopelit - 116 F20, Yamaha YZF-R6, Suzuki VZ800 Marauder
      ex 325 e30, 316ti e46

      Comment

      • peto2
        BTCF Member
        • Jan 2007
        • 8257
        • Järvikylä (Nakkila)

        #4
        Originally posted by Lundersson View Post
        Eipä siinä, liitin oli jäänyt irt ... Onkohan foorumilla "mahtaa vituttaa.." threadi?
        Ei oo, kukkahatut iski ja se on nykyään ottaako päähän..
        F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
        ex:
        E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
        Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
        Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
        Nakkaa privaa jos tarvetta.

        Comment

        • janituz
          Bimmer Fanatic
          • Jul 2008
          • 858
          • nummi-pusula

          #5
          Originally posted by Lundersson View Post
          Eipä siinä, liitin oli jäänyt irt ... Onkohan foorumilla "mahtaa vituttaa.." threadi?
          saa muuten taiteiltua kiinni ilman että irrottaa imusarjan.
          e46 330da -01
          E46 320d -00
          E30 323i -85 "pommikone"
          Projekti: E30 325i -86
          Projekti: E21 315 -83
          Ex: E30 318i mit m10i -89

          Comment

          • Lundersson
            Bimmer Fanatic
            • Dec 2009
            • 245
            • Kerava

            #6
            Aikamoiset gynekologin sormet saa olla..
            Ihan harjoittelu mielessä otin auki ja kun täyttä varmuutta poksahduksesta ei ollut vaihdoin anturin samalla. Eipä muuten tullut mieleen, mutta ääni taisi sittenkin tulla startin solenoidilta
            Menopelit - 116 F20, Yamaha YZF-R6, Suzuki VZ800 Marauder
            ex 325 e30, 316ti e46

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎