Moro
Ostin tossa vähän aikaa sitten 316i, viikko oston jälkeen huomasin että auto tärisee. 1000rpm, 1500-2500rpm on pahimmat välit. Tunkkasin moottoria pari senttiä ylöspäin ja löin auton käyntiin ja tärinä jatku, eli moottorin tukikumit taitaa olla kunnossa? Tänään kierrättelin konetta ja huomasin että imusarjan luota alkaa kuulumaan 1500rpm jälkeen purrrr ääni. Vikakoodeja ei ole, tsekkasin inpalla.
Ilmanpuhdistimen luota on vaihdettu se haitariputki uuteen pari viikkoa sitten.
Mitähän tässä kannattas seuraavaks alkaa tutkimaan? Varmaan imusarjan luota jotain letkuja? Mitä letkuja ja mitä pääsee käsiksi sinne?
Maf irrotettuna kierrokset pomppii tyhjäkäynnillä
tässä viel linkki videoon https://www.youtube.com/watch?v=eMdw...ature=youtu.be
uusittu edellisen omistajan toimesta: Tulpat, Maf, huohotinjärjestelmä, ilmansuodatin
Ostin tossa vähän aikaa sitten 316i, viikko oston jälkeen huomasin että auto tärisee. 1000rpm, 1500-2500rpm on pahimmat välit. Tunkkasin moottoria pari senttiä ylöspäin ja löin auton käyntiin ja tärinä jatku, eli moottorin tukikumit taitaa olla kunnossa? Tänään kierrättelin konetta ja huomasin että imusarjan luota alkaa kuulumaan 1500rpm jälkeen purrrr ääni. Vikakoodeja ei ole, tsekkasin inpalla.
Ilmanpuhdistimen luota on vaihdettu se haitariputki uuteen pari viikkoa sitten.
Mitähän tässä kannattas seuraavaks alkaa tutkimaan? Varmaan imusarjan luota jotain letkuja? Mitä letkuja ja mitä pääsee käsiksi sinne?
Maf irrotettuna kierrokset pomppii tyhjäkäynnillä
tässä viel linkki videoon https://www.youtube.com/watch?v=eMdw...ature=youtu.be
uusittu edellisen omistajan toimesta: Tulpat, Maf, huohotinjärjestelmä, ilmansuodatin
Comment