Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bmw e46 318ci moottorinlämmitin

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • khshp
    Newbiemmer
    • Feb 2015
    • 1
    • hämeenlinna

Bmw e46 318ci moottorinlämmitin

Hei!

Tuollaisesta autosta olen hieronut kauppoja. Auto on tuontiauto, nykyinen omistaja ajellut sillä ilman moottorinlämmitintä. Itse haluaisin semmoisen kuitenkin.

Kysyisin, että minkä tyyppistä lämmitintä noihin on yleensä asennettu? letkukiinnitteinen, lohko vai öljypohjaan tuleva? Olisiko esittää arviota, mitä homma tulisi kustantamaan töineen? Tietysti pajalle soittamalla asia selviäisi mutta siksikin kysyn, jotta osaisin vähän verrata hintoja.
    Moottori tyyppi on ilmeisesti N42B20, joka on myyjän mukaan ketjukone. Pitääkö tämä paikkansa?

Kiitoksia paljon vastauksista.
  • jr66
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2006
    • 16413
    • Asikkala

318ci todellakin on ketjukone http://bmwfans.info/parts-catalog/E4..._timing_chain/ En tiedä tilavuutta ja tuo linkki vie autowikin m42-sivulle jolloin kyseessä on täysin eri kone vaikka sekin on ketjulla.

Comment

• JLK
      Newbiemmer
      • Jun 2004
      • 14

Originally posted by khshp View Post
      Hei!

Tuollaisesta autosta olen hieronut kauppoja. Auto on tuontiauto, nykyinen omistaja ajellut sillä ilman moottorinlämmitintä. Itse haluaisin semmoisen kuitenkin.

Kysyisin, että minkä tyyppistä lämmitintä noihin on yleensä asennettu? letkukiinnitteinen, lohko vai öljypohjaan tuleva? Olisiko esittää arviota, mitä homma tulisi kustantamaan töineen? Tietysti pajalle soittamalla asia selviäisi mutta siksikin kysyn, jotta osaisin vähän verrata hintoja.
      Moottori tyyppi on ilmeisesti N42B20, joka on myyjän mukaan ketjukone. Pitääkö tämä paikkansa?

Kiitoksia paljon vastauksista.
      Motonet myy Defa ja Calix merkkisiä. Esim. Defan lämmitin tuotenro.45-9874, hinta 114,90e. Sitten tarvitset vielä johtosarjan joko 45-4915 (2,5m tolppajohdolla), h.54,90e. tai sitten 45-4917 (5m tolppajohdolla), h. 63,90e. Nämä kaksi riittää, mutta jos haluat lisäksi vielä sisälämmitinpistokkeen, niin joudut ostamaan haaroitussarjan nro. 45-4940, h. 83,90e. Korjaamo veloittaa työstä 100-150e.

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎