Haulla ei löytynyt vastausta!
Joten Moro! Kellään mitään ideaa mikä vois olla ongelmana, kun kansiremontin jälkeen moottori ei suostu käynnistymään? auto ajettiin kumminkin talliin remonttiin. korkeapaine pumpun säätöventtiilille tulee vajaa 10V jännite vaikka akku on täysi, ja apuvirtaa kytkettynä.
Kolmen päivän ihmettelyn jälkeen auto käynnistyi yhtäkkiä, ja kymmenen minuutin käytön jälkeen sen sammutin, hetken päästä se käynnistyi edelleen, niinkuin pitääkin ja kävi niinkuin kuului.
Noin vartin päästä, ei lähde enää käyntiin.
Vika koodia antaa ; Raildruckuberwachung Start :think
Tuohon polttoaineen saantiin ja sähköpuolella vika selvästi on, mutta Missä? nokan asentoanturi vaihdettu ja ne pelaa. Onko tässä kampuran asentoanturia olemassa jossakin? vaikka se tuskin kuristaa tuota jännitettä?
Sammutin päällä?? Mutta miksi? kokemuksia? kukaan ratkonut kyseistä ongelmaa koskaan? Auto siis 2002 320d e46 M47N koneella
Apuva!
Joten Moro! Kellään mitään ideaa mikä vois olla ongelmana, kun kansiremontin jälkeen moottori ei suostu käynnistymään? auto ajettiin kumminkin talliin remonttiin. korkeapaine pumpun säätöventtiilille tulee vajaa 10V jännite vaikka akku on täysi, ja apuvirtaa kytkettynä.
Kolmen päivän ihmettelyn jälkeen auto käynnistyi yhtäkkiä, ja kymmenen minuutin käytön jälkeen sen sammutin, hetken päästä se käynnistyi edelleen, niinkuin pitääkin ja kävi niinkuin kuului.
Noin vartin päästä, ei lähde enää käyntiin.
Vika koodia antaa ; Raildruckuberwachung Start :think
Tuohon polttoaineen saantiin ja sähköpuolella vika selvästi on, mutta Missä? nokan asentoanturi vaihdettu ja ne pelaa. Onko tässä kampuran asentoanturia olemassa jossakin? vaikka se tuskin kuristaa tuota jännitettä?
Sammutin päällä?? Mutta miksi? kokemuksia? kukaan ratkonut kyseistä ongelmaa koskaan? Auto siis 2002 320d e46 M47N koneella
Apuva!

Comment