Moi,
kyseessä 316i -02 1.8i koneella.
Ostettu joulukuussa, myydessä todettu että moottorivalo palaa mikä "korjattu", vika palasi ja erinäisten sessioiden jälkeen (auto lopulta kuukauden tutkimuksissa minkä jälkee jakopään korjaus (uusi ketju jne.)).
tämän jälkee melkein 300km ajoa kunnes se valo taas alkoi palamaan, koodit 1159 ja 1161
sitten vaihdoin kaikki öljyn erottimen osat (autossa talvimalli). vanhat osat vaikutti tosin ehjiltä mutta käytetyiltä - varmuuden vuoksi. Tämän lisäksi ruiskusuuttimien stefat Ne alemmat pelkästään vaihdettu - ei harmaisiin vaan mustiin - onko väliä ?
taas pari sataa ja valo taas palaa.
viimeksi tarkistin lisäilma pumpun, pumppu toimii kun antaa virtaa, mielestäni hyrrää startatessakin mutta en ole varmistanut.
Siitä lähtevä putki venttiilille (mikä lie oikea nimi, osa 8) on "korjattu" galvanoivalla teipillä / jollain vastaavalla - vaikuttaa tiiviiltä - uusi osa toki tilattu.
Tuossa minun mallissa ei ole kuin tuo pumppu, putki sekä venttiili. eli imuvuotoja ei monessa kohti voi olla
Miten tuon venttiilin voi testata että toimiiko ? Luin kyllä ohjeita vastaavan testaamiseen mutta niissä on se alipaine letku minkä avulla sitä voi tarkistella !?
Edelleen valo palaa. Mistä seuraavaksi vikaa voisi etsiä ?
Tyhjäkäynti on tasaista. Auto toimii muuten ok mutta ihan alakierroksilla ei tahdo olla voimaa ja kun kierrokset nousee niin vähän kuin asteittain tulisi lisää tehoa !? :think
Kiitos avusta jo etukäteen
Jake
kyseessä 316i -02 1.8i koneella.
Ostettu joulukuussa, myydessä todettu että moottorivalo palaa mikä "korjattu", vika palasi ja erinäisten sessioiden jälkeen (auto lopulta kuukauden tutkimuksissa minkä jälkee jakopään korjaus (uusi ketju jne.)).
tämän jälkee melkein 300km ajoa kunnes se valo taas alkoi palamaan, koodit 1159 ja 1161
sitten vaihdoin kaikki öljyn erottimen osat (autossa talvimalli). vanhat osat vaikutti tosin ehjiltä mutta käytetyiltä - varmuuden vuoksi. Tämän lisäksi ruiskusuuttimien stefat Ne alemmat pelkästään vaihdettu - ei harmaisiin vaan mustiin - onko väliä ?
taas pari sataa ja valo taas palaa.
viimeksi tarkistin lisäilma pumpun, pumppu toimii kun antaa virtaa, mielestäni hyrrää startatessakin mutta en ole varmistanut.
Siitä lähtevä putki venttiilille (mikä lie oikea nimi, osa 8) on "korjattu" galvanoivalla teipillä / jollain vastaavalla - vaikuttaa tiiviiltä - uusi osa toki tilattu.
Tuossa minun mallissa ei ole kuin tuo pumppu, putki sekä venttiili. eli imuvuotoja ei monessa kohti voi olla
Miten tuon venttiilin voi testata että toimiiko ? Luin kyllä ohjeita vastaavan testaamiseen mutta niissä on se alipaine letku minkä avulla sitä voi tarkistella !?
Edelleen valo palaa. Mistä seuraavaksi vikaa voisi etsiä ?
Tyhjäkäynti on tasaista. Auto toimii muuten ok mutta ihan alakierroksilla ei tahdo olla voimaa ja kun kierrokset nousee niin vähän kuin asteittain tulisi lisää tehoa !? :think
Kiitos avusta jo etukäteen
Jake
Comment