Announcement

Collapse
No announcement yet.

E46 xd etuvetarien vaihto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Harasoo
    Newbiemmer
    • Jun 2015
    • 10
    • Tampere

    E46 xd etuvetarien vaihto

    Millainenkohan jobi on vaihtaa etuvetari e46:seen? Tarviiko jotain erikoisempia ulosvetäjiä tai muuta vastaavaa? Kyseessä kuskin puolen vetari. Entä onko kokemuksia tarvikevetareista, "SKF" nimellä näyttäis saavan jopa 150 €:n pintaan suomalaisista nettikaupoista?
  • Tuomo_
    Newbiemmer
    • Apr 2015
    • 9
    • Hollola

    #2


    Eipä siinä mitään ihmeempiä työkaluja tartte, ainoo mitä ei välttämättä jokaisen kotituunaajan tallista löydy on 36mm 12-kulmainen hylsy... Sitähän tarttee vetarin mutterin irrotukseen/kiinnilaittamiseen. Ulosvetäjiä tms. mä en ainakaan tarvinnut, ite otin sisäpuoleisesta vetarintumpista kiinni ISOILLA Knipexeillä ja määrätietoisella voimankäytöllä sai nykäistyä vanhat pois. Uudethan menee paikalleen hyvin helposti.

    Stefat kannattaa uusia samalla, ja öljyt.

    Nyt noilla vetareilla mitä mä tilasin on ajettu 4-5tkm, kaikki toistaiseksi ok.

    Comment

    • Harasoo
      Newbiemmer
      • Jun 2015
      • 10
      • Tampere

      #3
      Originally posted by Tuomo_ View Post
      http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=324069

      Eipä siinä mitään ihmeempiä työkaluja tartte, ainoo mitä ei välttämättä jokaisen kotituunaajan tallista löydy on 36mm 12-kulmainen hylsy... Sitähän tarttee vetarin mutterin irrotukseen/kiinnilaittamiseen. Ulosvetäjiä tms. mä en ainakaan tarvinnut, ite otin sisäpuoleisesta vetarintumpista kiinni ISOILLA Knipexeillä ja määrätietoisella voimankäytöllä sai nykäistyä vanhat pois. Uudethan menee paikalleen hyvin helposti.

      Stefat kannattaa uusia samalla, ja öljyt.

      Nyt noilla vetareilla mitä mä tilasin on ajettu 4-5tkm, kaikki toistaiseksi ok.
      Kiitti vinkeistä ja linkistä...yritinkin haulla hakea vetarikeskusteluja, mutta en vain löytänyt.

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎