Takavalon umpion "lasi"

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • TorQuel
    replied
    Tuskinpa tosiaan muoveja erikseen myyvät tuollaisiin.. Siitä olen myös samaa mieltä ylemmän kanssa, että tuohon varmaan kannattaisi suosiolla ostaa vaikkapa purkuautosta "uudet" originaalit takavalot, hintakaan ei niissä päätä huimaa..

    Leave a comment:


  • e36coupe
    replied
    Originally posted by Nocturanal View Post
    Moi. Mulla meni tällainen rikki kts. kuva

    [ATTACH]133982[/ATTACH]



    Kysymys:

    Saisko pelkän tuollaisen lasin tilattua jostain vai onko pakko ostaa koko umpio.


    Kiitokset joh in advance.
    Näyttäs olevan joku tuning umpio. Tuskin missään myydään uutta lasia tai edes vain yhtä umpiota.

    Monen mielestä menis varmaan luukki parempaan suuntaan jos vaihtaisit molemmat takavalot vaikka oem puna-valkoisiin tms. Makuasioita toki.

    Leave a comment:


  • Nocturanal
    started a topic Takavalon umpion "lasi"

    Takavalon umpion "lasi"

    Moi. Mulla meni tällainen rikki kts. kuva

    Click image for larger version

Name:	bmw 1.jpg
Views:	1
Size:	34.2 KB
ID:	4851802



    Kysymys:

    Saisko pelkän tuollaisen lasin tilattua jostain vai onko pakko ostaa koko umpio.


    Kiitokset joh in advance.
Working...
X