aaaaaaa
Announcement
Collapse
No announcement yet.
a
Collapse
X
-
Mulla teki sellasta perus startin rallatusääntä eikä moottori pyöriny ollenkaan. Mietittiin sitten että starttimoottori ei ota kontaktia vauhtipyörän kanssa ja ehkä 5 kertaa kun oltiin vaihdettu kahden eri startin välillä tajuttiin, että vauhtipyörän hammaskehä pyörii tyhjää startatessa. Kehä oli siis irti vauhtipyörästä, mutta näytti ja tuntu olevan täysin oikein kiinni. Kun startti oli poistettuna kehää ei saanu yhtään mitenkään liikkumaan, joten luultiin sen olevan ehjä ja kiinni. Starttimoottorilla kun sitä kehää pyöritti niin se pyöri, mutta vain vauhtipyörän ympärillä (eka ei tajuttu). Sulla on voinu mennä se kehä jotenkin pikkasen vinoon/soikeeks/tai jotain, jollon startti ei jaksa sitä pyöräyttää, paitsi sillon yhdellä kerralla kun sait startattua hetken, jonka jälkeen se meni taas vinoon ja jumiin eikä pyörittäny ollenkaan.
Toi ekan kerran rääkäsy ääni on varmaan just siitä kun startti hakkas kehää vasten, jonka jälkeen se taas otti sen verta kontaktia että jumittaa. Pahoinpelkään että vauhtipyörä menee vaihtoon, ainakin näin omien kokemuksien perusteella
edit: voit testata tän teorian "helposti" merkkaamalla vauhtipyörän hampaaseen merkin ja sen viereen toisen merkin, josta katot sit et miten se on liikkunu siellä. Taidettiin me starttiinki laittaa jotain merkkejä sprayllä et näkis mihin mikäkin on osunu. Kun oot starttia asentanu ja ottanu pois sen 10 kertaa niin alkaa homma sujuun jo melko kivuttomasti Starttia pystyy myös pyörittään ihan kädessä kun syöttää sille virtaa jos haluat testata lyökö se mitenkä (toimiiko se niinku pitää).Last edited by Kylli-Täti; 06-11-2015, 20:48.
Comment
-
Comment