Announcement

Collapse
No announcement yet.

Missä on ajovalon säätömoottori? E46 -99

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mikasare
    Bimmer Fanatic
    • Apr 2007
    • 241
    • Lohja

    Missä on ajovalon säätömoottori? E46 -99

    Onko se ajovaloumpion sisällä?
    Otin umpion irti, mutta vielä ei näy moottoria?
    En haluaisi purkaa turhaan ja rikkoa vanhoja tiivisteitä.

    Kiitos
    Lohja
  • pomo
    Bimmer Fanatic
    • Jun 2013
    • 429
    • Oulu

    #2
    Siellä se on sisällä. Joutuu purkamaan umpion kokonaan. Hankala ja työsevää, siellä polttimoiden välissä kun on semmoinen hassunhauska "tappi reikään" kiinnitys. Onnistu, mjtta teetättä työtä. Yhden olen vaihtanut.
    --Sääliä saa kuka vaan, kateus pitää ansaita--

    E46 320 Cab

    Comment

    • mikasare
      Bimmer Fanatic
      • Apr 2007
      • 241
      • Lohja

      #3
      Originally posted by pomo View Post
      Siellä se on sisällä. Joutuu purkamaan umpion kokonaan. Hankala ja työsevää, siellä polttimoiden välissä kun on semmoinen hassunhauska "tappi reikään" kiinnitys. Onnistu, mjtta teetättä työtä. Yhden olen vaihtanut.
      ok, kiitos. Aikaa mulla olis mutta en tiä viitsinkö. Korjaamo velottaa 23e/h.
      Säädin käsin sitä yläreunassa olevaa rullaa ja sain apparin puolen valon säädettyä normaalille korkeudelle. Se oli liian alhaalla. Kuskin puolella säätyy napista. Mulla kun on ns loma-auto Portugalissa ja ajellaan vähän silloin tällöin.

      Kellokin rupes toimii kun vähän väkivallalla käänsin nuppia. Mutta mittaristossa on jotain mekaanista vikaa kun kellon aikaa ei onnistua vähentää, vaan lisää ja nuppi on aika rapeen tuntuinen.
      Lohja

      Comment

      • MNi
        Bimmer Enthusiast
        • Nov 2008
        • 3142
        • Tampere

        #4
        E46 mittariston nupit ovat herkkää sorttia, katso lisää KLIK ja KLIK.

        Jos avaat itse mittariston, varo mittariston neuloja. Neulamoottorit ottavat herkästi damagea.

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎