Announcement

Collapse
No announcement yet.

E46 OEM Pakosarja vs Sport pakosarja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Enliz
    BTCF Member
    • Jan 2005
    • 1503
    • Espoo

    E46 OEM Pakosarja vs Sport pakosarja

    Mitä suosittelette vakio pakosarjan tilalle?

    Schmiedmanilla on sarjoja onko ne varteenotettavia, vai löytyykö kenties Ebayn kautta jokin vaihtoehtoinen sarja?

    Vaatii ainakin Schmiedmannin sarjassa myös katit

    Koneena siis M54 B22
    Last edited by Enliz; 10-12-2015, 21:30.
    now: Mercedes Benz 350e AMG
    ex: f30 320i M-Sport
    ex: e46 320i M-Sport II
    ex: e46 330Ci Cabriolet M-Sport II
    ex: e36 316i Compact
    ex: e39 530i M-Sport
    ex: e46 320Cd M-Sport II
  • teemu.k
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2010
    • 485
    • raahe

    #2
    Originally posted by Enliz View Post
    Mitä suosittelette vakio pakosarjan tilalle?

    Schmiedmanilla on sarjoja onko ne varteenotettavia, vai löytyykö kenties Ebayn kautta jokin vaihtoehtoinen sarja?

    Vaatii ainakin Schmiedmannin sarjassa myös katit

    Koneena siis M54 B22
    Omassa autossa on nuo schmiedmannin pakosarja ja katalysaattorit.
    Kuulemma ollut istuvuudessa vähän sanomista, eli joutuu pikkusen niitä katalysaattoriputkia muokkaamaan parempaan asentoon.


    Jos aattelit laittaa rosteripakosarjan ns. käärmeenpesän, niin joutuu jokatapauksessa ostamaan katalysaattorit jotka tulee auton alle.
    Vakiona ne katalysaattorit on heti siinä pakosarjassa.

    Comment

    • MouTine
      Bimmer Fanatic
      • Sep 2011
      • 803
      • Pori

      #3
      Ihan mielenkiinnosta kyselen... Miten Bemareissa on virityspakosarjat kestäneet? Onko murtunut poikki? Millainen seinämävahvuus? Kuuluuko pakopulssit tikityksenä läpi matalilla kierroksilla kuormaa vasten vedätettäessä?
      Nykyiset...
      '14 E500 Coupe

      Ollut joskus...
      '07 MB CL63 AMG
      '04 MB SLK55 AMG V8 Kleemann K2
      '05 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K1
      '94 Audi A8 4.2i V8
      '00 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K2
      '92 BMW 850i 5.0i V12
      '96 Ford Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
      '92 Lincoln TownCar 4.6i SOHC V8
      '78 Ford Capri 2.9i BOA Cosworth V6
      '77 Ford Capri 2.8i V6

      ...Ja pienet sille!

      Comment

      • Bullitt
        BTCF Member
        • Jul 2002
        • 2786
        • Turku

        #4
        Vakiotkin pakosarjat on pellistä prässätty, eli kai nekin sitten tikittäis. Varmaan peltisarjassa vähän erilainen äänimaailma on, mutta ei omasta mielestä ollenkaan huonolla tavalla.

        Mulla on M52B28:ssa kiinasarja paikallaan. Auto ei ole päivittäisessä käytössä, eli ajot aika vähissä, mutta ainakin toistaiseksi on kestänyt. Enemmän noi kiinalaiset turbopakosarjat varmaan repeilee. Auto on E36 compact ja siihen ainakin meni E46:n tarkoitettu sarja katteineen paikalleen ihan heittämällä.

        Omasta mielestä se on ihan sama, pistääkö Fulda Steelin, XS powerin tai Schmiedmannin, vai mitä kaikkia niitä paskoja nyt on, samasta paikasta ne kaikki tulee, ja laatu/sopivuus vaihtelee kaikissa yhtä lailla. Vissiin kiinanpojilla vähän väljät jigit. Itse olen tosin noita vissiin viiteen autoon pistänyt, ja kaikki on sopineet kohtuu vaivalla paikalleen.


        Comment

        • Antti O
          Bimmer Enthusiast
          • May 2005
          • 6926
          • N/A

          #5
          Jenkeissä aika paljon tuosta aiheesta keskustelua, näistä halpispakosarjoista..

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎