Announcement

Collapse
No announcement yet.

sac asetelman nollaus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 525tds
    Bimmer Fanatic
    • Sep 2003
    • 489
    • Leppäkoski

    sac asetelman nollaus

    E46 320d asetelma pitäisi saada nollattua. Jouset pitkänä ja se muovikehä ei lähde kääntyyn, olisko tietoa onnistuuko edes koko toimenpide.
    "Vauhti on jumala, autoni on kirkkoni ja BMW on uskontoni jonka moottori soittelee jatkossakin saatanallisia säkeitä teille kaikille liikenteen pakanoille ja vääräoppisille"
  • 525tds
    Bimmer Fanatic
    • Sep 2003
    • 489
    • Leppäkoski

    #2
    Siis kysessä kytkinasetelma ja siihen tarvis toi esiasetus saada tehtyä uudelleen.
    "Vauhti on jumala, autoni on kirkkoni ja BMW on uskontoni jonka moottori soittelee jatkossakin saatanallisia säkeitä teille kaikille liikenteen pakanoille ja vääräoppisille"

    Comment

    • HTK12
      BTCF Member
      • Jul 2011
      • 10923
      • Joensuu

      #3
      Kyllä onnistuu oikealla työkalulla.
      e39 540iA E85

      Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
      Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
      Retrofit ym. koodaukset (BMW)
      Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
      INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
      Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

      Comment

      • 525tds
        Bimmer Fanatic
        • Sep 2003
        • 489
        • Leppäkoski

        #4
        Originally posted by HTK12 View Post
        Kyllä onnistuu oikealla työkalulla.
        Kerro ihmeessä lisää !
        Käsittääkseni käpälät painetaan pohjaan niin säädön pitäisi liikkua ?
        "Vauhti on jumala, autoni on kirkkoni ja BMW on uskontoni jonka moottori soittelee jatkossakin saatanallisia säkeitä teille kaikille liikenteen pakanoille ja vääräoppisille"

        Comment

        • Supra^
          BTCF Member
          • Jul 2005
          • 5150
          • ᶛᶛᵻᶰᶛ˄

          #5
          Originally posted by 525tds View Post
          Kerro ihmeessä lisää !
          Käsittääkseni käpälät painetaan pohjaan niin säädön pitäisi liikkua ?
          Täältä löytyy, yllättäen kyllä, aika paljon tietoa asiasta.
          Musti 8HP
          Nokivasara M47
          TeiniCoupé DCT
          E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo

          Ex:
          E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i

          Comment

          • 525tds
            Bimmer Fanatic
            • Sep 2003
            • 489
            • Leppäkoski

            #6
            Joo nämä on luettu ja katsottu moneen kertaan. Onko nämä nyt niin paskoja ettei näitä pysty toiseen kertaan esijännittää jos on purettu ilman sac työkalua pois.?
            "Vauhti on jumala, autoni on kirkkoni ja BMW on uskontoni jonka moottori soittelee jatkossakin saatanallisia säkeitä teille kaikille liikenteen pakanoille ja vääräoppisille"

            Comment

            • WSE1
              Bimmer Enthusiast
              • Apr 2006
              • 3242
              • Suomusjärvi

              #7
              Pystyy. Tarvittaessa onnistuu vaikka prässillä painamalla ja ruuvarilla kääntämällä jos ei ole sac työkalua (tai omalla painollaankin voi painaa sopivan palikan kanssa), tällöin kyllä lukituksen pitämiseen tarvitaan uuden kytkimen mukana tuleva lukkolevy joka laukaistaan asennuksen jälkeen. Jos nyt hampaat tai jouset olisi jotenkin saatu hajalle tai asetelma vääntymään niin sitten ei tietenkään onnistu.

              Comment

              • Dualfun
                Moderator
                • Jan 2003
                • 17812
                • PKS

                #8
                Originally posted by 525tds View Post
                Joo nämä on luettu ja katsottu moneen kertaan. Onko nämä nyt niin paskoja ettei näitä pysty toiseen kertaan esijännittää jos on purettu ilman sac työkalua pois.?
                Eikö se tässä ole hyvin esitetty?
                E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
                E30 325i Touring
                ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
                E28
                ///M535i '87 zinnoberrot
                ½ E46 316ti Compact
                ///M-Sport '04 imolarot2
                ½ E36
                ///M3 '93 individual veilchenblau metallic
                Muut talouden vehkeet: E36 320i Cabrio ///M-Sport '98, Clio TCe 100 Intens '20, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
                Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84
                Vikakoodien lukua ja diagnosointia, koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎