Announcement

Collapse
No announcement yet.

e46 1999 318i remmiahdin M43B19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zerachai
    Newbiemmer
    • Feb 2016
    • 4
    • kouvola

    e46 1999 318i remmiahdin M43B19

    onkos kellään tietoa paljon kyseinen bimmeri kestäis tehoa vakio osilla , tarkotus olis remmiahtaa pienehköllä budjetilla.
  • HTK12
    BTCF Member
    • Jul 2011
    • 10923
    • Joensuu

    #2
    Originally posted by zerachai View Post
    onkos kellään tietoa paljon kyseinen bimmeri kestäis tehoa vakio osilla , tarkotus olis remmiahtaa pienehköllä budjetilla.
    Jos se pitäisi vielä kilpiin saada, niin hommassa ei ole mitään järkeä. Auto vaihtoon ja alle 330, tulee halvemmaksi.
    e39 540iA E85

    Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
    Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
    Retrofit ym. koodaukset (BMW)
    Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
    INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
    Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

    Comment

    • zerachai
      Newbiemmer
      • Feb 2016
      • 4
      • kouvola

      #3
      no juu siis tiedossa on ettei homma välttis oo fiksuu , mut ihan vaan projektin takia semmosta oltas tekemässä ja ehkä myöhemmin kestävämpää palikkaa

      Comment

      • zerachai
        Newbiemmer
        • Feb 2016
        • 4
        • kouvola

        #4
        ja käsittääkseni on tullut lakimuutos joka helpottaa vanhempien viritettyjen autojen leimalle saantia , korjatkaa jos olen väärässä.

        Comment

        • HTK12
          BTCF Member
          • Jul 2011
          • 10923
          • Joensuu

          #5
          Kuten sanoin ei mitään järkeä. Sulla on 8V kone, jossa 118hv vrt. vaikka 318 16V koneeseen (N42B20) 143hv, 330i 231hv. Millään pienellä budjetilla et tule ahtamisesta selviämään ja siltikin tuo 330i tulee olemaan tehokkaampi, jos et koko konetta pura ja vaihda/koneista käytännössä kaikkea paitsi lohkoa.
          e39 540iA E85

          Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
          Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
          Retrofit ym. koodaukset (BMW)
          Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
          INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
          Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

          Comment

          • eeskoo
            Bimmer Rookie
            • Oct 2012
            • 91
            • Chicago

            #6
            Moottoripyörän ahtamisessakaan ei ole mitään järkeä ja silti olen ahtanut semmosen ja vielä se on kaikenlisäks vanha ja helvetin painava. Mutta on siinä sitte kuitenkin kohtuullisesti voimaakin.
            Ei mitää harrasteta järjellä joten mä sanon että tee ihmeessä jos on mielenkiintoa harrastaa ja ei väliä vaikka menis ihan vituiks, onpahan ainekin kokeiltu, minin tai mesen eatoni kylkeen vaan
            Last edited by eeskoo; 13-02-2016, 18:13.

            Comment

            • zerachai
              Newbiemmer
              • Feb 2016
              • 4
              • kouvola

              #7
              Originally posted by HTK12 View Post
              Kuten sanoin ei mitään järkeä. Sulla on 8V kone, jossa 118hv vrt. vaikka 318 16V koneeseen (N42B20) 143hv, 330i 231hv. Millään pienellä budjetilla et tule ahtamisesta selviämään ja siltikin tuo 330i tulee olemaan tehokkaampi, jos et koko konetta pura ja vaihda/koneista käytännössä kaikkea paitsi lohkoa.
              ja kuten sanoin järkevyys ei ole hommassa olennaista, vaan kysyinkin että paljon kestäisi ottaa tehoja irti.

              Comment

              • pomo
                Bimmer Fanatic
                • Jun 2013
                • 429
                • Oulu

                #8
                Kyllä kai siihen vois 50-70 hv laittaa niin, että ehkä kestääkin?
                --Sääliä saa kuka vaan, kateus pitää ansaita--

                E46 320 Cab

                Comment

                • pomo
                  Bimmer Fanatic
                  • Jun 2013
                  • 429
                  • Oulu

                  #9
                  Kyllä kai siihen vois 50-70 hv laittaa niin, että ehkä kestääkin? Remmiahdinsarjoja saa valmiina ainakin 6 koneisiin, hinnat muistaakseni jossain 3000- 6000 e paikkailla. Sarja on semmoinen, että sen saa jopa kilpiin kunhan jarrut ja alusta on tehojen mukainen!
                  --Sääliä saa kuka vaan, kateus pitää ansaita--

                  E46 320 Cab

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎