Auto on e46 330D -02 135kw malli, ja ongelmana on moottoriöljyn sekoittuminen jäähdytinnesteen sekaan.
Pinta vajuu tikussa noin millin / 100km, ja nesteet on ihan ruskeaa mönjää. Huuhtelin järjestelmän huolella, mutta sitä mönjää tulee lisää ja lisää.
Huuhtelun jälkeen sitä törkyä kertyi ensimmäisenä paisariin, nykäisin ylävesiletkun irti ja se oli puhdas, mutta voihan se olla vielä pesustakin johtuvaa.
Öljynsuodatinjalassa on uudet tiivisteet, sekä edellinen omistaja oli viimekesänä uusinut öljynlauhduttimen.
Onko näistä M57 koneista mennyt kansipahveja? Voiko tuota aiheuttaa mikään muu?
Auto käy nätisti, eikä savuta mitään. Moottoriöljy on puhdasta, se vain vajuu.
Turbo on alkuperäinen ja ajettu 320tkm, mutta siellä ei taida neste edes kiertää?
Vai mistähän tuota ongelmaa lähtisi etsimään, voiko tuota kansipahvin kuntoa tarkistaa mitenkään?
Kannattaisikohan tuo suodatinjalka+lauhdutinpaketti vaihtaa vielä toiseen?
Onnistuukohan tuo kansipahvin vaihto ihan peruskorjaamolla, onko kenelläkään kokemusta hinnasta?
Pinta vajuu tikussa noin millin / 100km, ja nesteet on ihan ruskeaa mönjää. Huuhtelin järjestelmän huolella, mutta sitä mönjää tulee lisää ja lisää.
Huuhtelun jälkeen sitä törkyä kertyi ensimmäisenä paisariin, nykäisin ylävesiletkun irti ja se oli puhdas, mutta voihan se olla vielä pesustakin johtuvaa.
Öljynsuodatinjalassa on uudet tiivisteet, sekä edellinen omistaja oli viimekesänä uusinut öljynlauhduttimen.
Onko näistä M57 koneista mennyt kansipahveja? Voiko tuota aiheuttaa mikään muu?
Auto käy nätisti, eikä savuta mitään. Moottoriöljy on puhdasta, se vain vajuu.
Turbo on alkuperäinen ja ajettu 320tkm, mutta siellä ei taida neste edes kiertää?
Vai mistähän tuota ongelmaa lähtisi etsimään, voiko tuota kansipahvin kuntoa tarkistaa mitenkään?
Kannattaisikohan tuo suodatinjalka+lauhdutinpaketti vaihtaa vielä toiseen?
Onnistuukohan tuo kansipahvin vaihto ihan peruskorjaamolla, onko kenelläkään kokemusta hinnasta?
Comment