Morjensta, oisko kellään käryä mistä saisi tietää avaimen hertsilukemat? Olis tarkotus tilata uus avain ja -99 malliseen on kahdella eri hertsimäärällä saatavilla. Ei tulisi sitten turhaan tilattua väärää avainta. Kiitosta etukäteen.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 kaukolukituksen avain
Collapse
X
-
Originally posted by Tietämätönluuseri View PostMorjensta, oisko kellään käryä mistä saisi tietää avaimen hertsilukemat? Olis tarkotus tilata uus avain ja -99 malliseen on kahdella eri hertsimäärällä saatavilla. Ei tulisi sitten turhaan tilattua väärää avainta. Kiitosta etukäteen.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
-
-
https://www.autonavaimet.fi/avaimet/ tuolta kattelin että sais halvalla. Tarttis vaan kaivertaa ja ohjelmoida itse. Pitäisi vaa hertsit tietää :/
Comment
-
-
Originally posted by Tietämätönluuseri View Posthttps://www.autonavaimet.fi/avaimet/ tuolta kattelin että sais halvalla. Tarttis vaan kaivertaa ja ohjelmoida itse. Pitäisi vaa hertsit tietää :/e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by Tietämätönluuseri View PostAijaahas. Oli käsitys että voi ohjelmoida avaimen toimimaan kuten muutkin avaimet eli synkata normaalisti avain virtalukkoon 1asentoon 5x... jne. Ainakin edellisiin avaimiin on tepsinyt.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by ASDTurku View PostHelppo homma ews luku ja ponderin päivityS ja käyntiin. Tosin ews pitää lukea pöydällä.Last edited by HTK12; 27-03-2016, 22:48.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Mikähän toisessa avaimessa mättää? Ihan mykkä, ollut jo ed omistajan aikaan. Toinen toimii moitteetta. Mykkä avainkin toimii mekaanisesti niin kuin pitääkin. Salmiakkimalli siis kyseessä.
- Ajelin mykkä avain paikallaan ties kuinka kauan, että lataantuisi, ei apua. Kokeilin latausta sähköhammasharjan jalustassa, ei apua.
- Oletus, että patteri on kaputt. Halkaisin avaimen, ledi palaa patteriin kykettynä hienosti, mittarikin antaa jännitteeksi 3.03V, patteri lienee siis kuitenkin kunnossa. Ehdin tosin jo uuden tilata, alle viitosen maksoi se.
- Koodausyritykset eivät tuota tulosta, eri lähteissä on vähän erilainen proseduuri, taitaa olla jo kaikki kokeiltu, ei apua.
Onko itse lähetinelektroniikka sitten tullut tiensä päähän? Mitäs maksaa tänä päivänä uusi avain? Voiko INPAlla nähdä jotain? Semmoinenkin on asennettuna ja kaapeli ostettu, yhteys autoon vielä kokeilematta.
Volvo V70 2.4T -02
E30 323i -84 (taas)
Ex-BMW: E46 320 Cabrio -01, E46 330Xi Touring -01, E36 325 Cabrio -94, E30 325 Cabrio Turbo -87, E34 525iX Touring -92, E30 323i -84
Comment
-
-
Originally posted by 525iiäxä View PostMikähän toisessa avaimessa mättää? Ihan mykkä, ollut jo ed omistajan aikaan. Toinen toimii moitteetta. Mykkä avainkin toimii mekaanisesti niin kuin pitääkin. Salmiakkimalli siis kyseessä.
- Ajelin mykkä avain paikallaan ties kuinka kauan, että lataantuisi, ei apua. Kokeilin latausta sähköhammasharjan jalustassa, ei apua.
- Oletus, että patteri on kaputt. Halkaisin avaimen, ledi palaa patteriin kykettynä hienosti, mittarikin antaa jännitteeksi 3.03V, patteri lienee siis kuitenkin kunnossa. Ehdin tosin jo uuden tilata, alle viitosen maksoi se.
- Koodausyritykset eivät tuota tulosta, eri lähteissä on vähän erilainen proseduuri, taitaa olla jo kaikki kokeiltu, ei apua.
Onko itse lähetinelektroniikka sitten tullut tiensä päähän? Mitäs maksaa tänä päivänä uusi avain? Voiko INPAlla nähdä jotain? Semmoinenkin on asennettuna ja kaapeli ostettu, yhteys autoon vielä kokeilematta.
Volvo V70 2.4T -02
E30 323i -84 (taas)
Ex-BMW: E46 320 Cabrio -01, E46 330Xi Touring -01, E36 325 Cabrio -94, E30 325 Cabrio Turbo -87, E34 525iX Touring -92, E30 323i -84
Comment
-
-
Tuleekos tuon 193€ päälle sitten vielä koodaus? Omaan on vain yksi avain, niin tekisi mieli varoiksi vara-avain hommata, mutta en ole vielä kerennyt marmorille hintaa kyselemäänMB E55 AMG -05
E36 318TiA -96
E34 535i -89 imolarot
Ex: E34x4, E46x2, E39x4, E91x4, E30, E36x3, E61, E60x2, F31 + jokunen muun merkin tuotos
Comment
-
-
Originally posted by Jondis View PostTuleekos tuon 193€ päälle sitten vielä koodaus? Omaan on vain yksi avain, niin tekisi mieli varoiksi vara-avain hommata, mutta en ole vielä kerennyt marmorille hintaa kyselemääne39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Comment