Elikkäs. 323 -99 alkanu rallattamaan. Kuuluu kylmänä suht ilosesti siinä 1,5-3k kierroksilla. Lämpimällä koneella hiljaisempi. Ääni tosiaan kuuluu 98%todennäköisyydellä koneen etuosasta perinteistä ruuvimeisseliä stetoskooppuna käyttäen
Jakoketjun alempi kiristin vaihdettu ja vaikutti tosi timmiltä eikä äänen kannalta mitään vaikutusta joten uskon että syy ei siinä ole. Autolla ajettu reilu 200k ja vanosta ei ole ilmeisesti koskaan huollettu joten tämäkin voisi hyvin vahvasti sen vaivoihin viitata.
Elikkäs kysymys kuuluukin onko tuossa omassa M52 vai M52TU?
Ja sellaista vielä että onko uuden vanos yksikön ostamisessa mitään järkeä vai kannattaako ennemmin hommata se joku "rattlekit" mihin ilmeisesti siis sisältyy vanoksen O-renkaat tms? (Tästä jos jollain tietoa olisin kiitollinen linkistä)
Sellainen vielä askaruttaa että voiko ääntävä vanos rikkoa jotain muuta vai voinko huoletta ajaa sen 2vk että saan palkan ja voin alkaa fixaamaan?
Jakoketjun alempi kiristin vaihdettu ja vaikutti tosi timmiltä eikä äänen kannalta mitään vaikutusta joten uskon että syy ei siinä ole. Autolla ajettu reilu 200k ja vanosta ei ole ilmeisesti koskaan huollettu joten tämäkin voisi hyvin vahvasti sen vaivoihin viitata.
Elikkäs kysymys kuuluukin onko tuossa omassa M52 vai M52TU?
Ja sellaista vielä että onko uuden vanos yksikön ostamisessa mitään järkeä vai kannattaako ennemmin hommata se joku "rattlekit" mihin ilmeisesti siis sisältyy vanoksen O-renkaat tms? (Tästä jos jollain tietoa olisin kiitollinen linkistä)
Sellainen vielä askaruttaa että voiko ääntävä vanos rikkoa jotain muuta vai voinko huoletta ajaa sen 2vk että saan palkan ja voin alkaa fixaamaan?
Comment