Juu eli vaihoin tossa tänää kesärenkaita alle ihan normaalisti ja valmiiksi saatuani olin lähdössä liikkellee kunnes alko kuulumaan kauheaa rahinaa oikealta takaa, kun menin katsomaan niin se puoli oli yhtäkkiä laskenut pari cm alaspäin ja rengas hinkkasi kaareen
alustasarjana on ta technix. Tosiaan koitin myös säätää samalla takapäätä korkeammalle mutta oli aika ahdas tila joten en saanut säätöavainta kunnolla mahtumaan sinne niin annoin olla, että voisko siinä olla tapahtunut jotain?
Bemarin takapaan yhtäkkinen laskeminen
Collapse
X
-
Farkku? Sedan? Vai mikä?
Jos oot säätöpuuhissa ollu niin oliko tukivarret jne kaikki ehjät ettei poikki ollut mitään?
Farkku jos on ja et ole konttia toviin avannut, niin siellä voi olla iskarin yläpää-mallinen ylläri näkysällä. Tulee kerrasta verhoilun läpi kun pettää..
Alustan korkeuden säätö pysynyt samana kuin mihin alunperin ne säädit?Myydään:
Uutta ja käytettyä osaa! e21, e30, e31, e32, e36, e34, e38, e46
K-S Connection
Ajossa: e46 330ci -00 "SemiCamo", e91 330xd Touring
-
Sedan on. En kiinnittänyt huomiota ainakaan mihinkää että olisi ollut rikki tai siinä touhutessa mennyt. Siinä kun koitin pyörittää tynnyrijousta niin että olisi säätökiekkokin pyörinyt niin kiinnittys pyöri myös.. Tämän huomattuani kiersin samaan asentoon missä oli. Enkä edes kerennyt kuin pari cm pyörittämään. Yllätyin itsekkin kun se kiinnitys pyöri myös. Toivottavasti nyt ymmärsit mitä tarkoitinOriginally posted by J-Beat View PostFarkku? Sedan? Vai mikä?
Jos oot säätöpuuhissa ollu niin oliko tukivarret jne kaikki ehjät ettei poikki ollut mitään?
Farkku jos on ja et ole konttia toviin avannut, niin siellä voi olla iskarin yläpää-mallinen ylläri näkysällä. Tulee kerrasta verhoilun läpi kun pettää..
Alustan korkeuden säätö pysynyt samana kuin mihin alunperin ne säädit?
Comment
-
Ettei olis menny se tukivarsi (siis mihin se jousi lepää), noitahan on mennyt halki.
Ei muuta kun rengas irti ja tutkimaan.E53 3.0d Olivin Metallic "Oliivi"
E53 3.0d Sapphire Black Metallic "Pappi"
Ex: E38 740i Titan silber "Paavo"
Ex: E39 523 Touring Kalahari Beige "Bruno"
Ex: E93 335iA cabi "Sommer bus"
Ex: E34 520i "winter wagen"
Ex: E46 320Ci cabrio "prinsessa"
Ex: E53 X5 3.0d M-Sport "Karala"
Ex: E21 315, E12 520, E60 BMW 525dA Rip: E21 2.0 Tic
Comment
-
Omassa tuli iskari läpi, perä ei laskenut siitä mielestäni juuri mitään, mutta pauke siitä yläpään hakkaamisesta on niin kova ettei sillä kukaan voi ajaa.Originally posted by J-Beat View PostFarkku jos on ja et ole konttia toviin avannut, niin siellä voi olla iskarin yläpää-mallinen ylläri näkysällä. Tulee kerrasta verhoilun läpi kun pettää..
Omasta on jousen pää poikki (se pikkurinkula), joka siitä on mennyt nyt toisen kerran. Tästäkään ei vielä merkittävää pudotusta ole tullut, tosin auto on neliveto ja pyöränkaareen on normaalia suurempi väli, eipä se tullut katsastuksessakaan ilmi.Originally posted by veku View Postjousi poikki:think
Tuota katkennutta päätä ei heti huomaakaan kun pala lentää tielle ja pää asettuu silti siististi siihen lautaseen.*** E53 X5 3.0d 2005 ***
Comment
-
Otin äsken renkaan pois enkä nähnyt kyllä mitään poikkeavaaOriginally posted by Esal View PostOmassa tuli iskari läpi, perä ei laskenut siitä mielestäni juuri mitään, mutta pauke siitä yläpään hakkaamisesta on niin kova ettei sillä kukaan voi ajaa.
Omasta on jousen pää poikki (se pikkurinkula), joka siitä on mennyt nyt toisen kerran. Tästäkään ei vielä merkittävää pudotusta ole tullut, tosin auto on neliveto ja pyöränkaareen on normaalia suurempi väli, eipä se tullut katsastuksessakaan ilmi.
Tuota katkennutta päätä ei heti huomaakaan kun pala lentää tielle ja pää asettuu silti siististi siihen lautaseen.
otin myös toiselta puolelta pois ja ihan samalla korkeudella säädöt ja jouset näyttää ehjiltä ja muutenkin kaikki muu. Katsoin kanssa takakontista että iskarin päät on kunnolla kiinni ja hyvältä näytti
Ei nyt oikeen ymmärrä mikä ihme siinä voisi olla
eikä viitsisi toiselta puolelta alkaa säätämään korkeammalle kun sitten ei ole säädöt samoilla tasoilla..
Comment
Comment