meni laatikko 3 kk vanha liikkeestä ostettu auto onko mitään toivoo.t pete
Announcement
Collapse
No announcement yet.
laatikko levisi e46 330d automaatti
Collapse
X
-
Riippuu kilometreistä ja iästä, mutta aika vanha alkaa jo e46 olla. Veikkaan että omasta pussista menee.E53 3.0d Olivin Metallic "Oliivi"
E53 3.0d Sapphire Black Metallic "Pappi"
Ex: E38 740i Titan silber "Paavo"
Ex: E39 523 Touring Kalahari Beige "Bruno"
Ex: E93 335iA cabi "Sommer bus"
Ex: E34 520i "winter wagen"
Ex: E46 320Ci cabrio "prinsessa"
Ex: E53 X5 3.0d M-Sport "Karala"
Ex: E21 315, E12 520, E60 BMW 525dA Rip: E21 2.0 Tic
-
-
kokeile nyt kysellä eka onko liike tulossa yhtään vastaan asiassa.
Foorumilta löytyy kyllä korjaajiakin, ehkä joku heistä lukasee tämän ja tarjoaa apuaan...
Hinta pyörii jossain 2000+ eurossa, riippuu meneekö turbiini uusiksi. Jos turbiini on mennyttä niin sitten lähelle 3000 €
Purkaamoiltakin voi koettaa etsiä, mutta taitaa olla aika riskiä hommaa, voi olla että saat viallisen sieltäkin. Remonttiin vaan se vanha.E53 3.0d Olivin Metallic "Oliivi"
E53 3.0d Sapphire Black Metallic "Pappi"
Ex: E38 740i Titan silber "Paavo"
Ex: E39 523 Touring Kalahari Beige "Bruno"
Ex: E93 335iA cabi "Sommer bus"
Ex: E34 520i "winter wagen"
Ex: E46 320Ci cabrio "prinsessa"
Ex: E53 X5 3.0d M-Sport "Karala"
Ex: E21 315, E12 520, E60 BMW 525dA Rip: E21 2.0 Tic
Comment
-
-
Itse soittelin kuluttajaneuvojalle vastaavassa tapauksessa ja kilometrit oli aika merkitsevässä osuudessa. Autoliike myös oli soittanut sinne ja samanlaisen vastauksen olivat saaneet.
vm. 2002 auto, niin 200tkm - 250tkm niin liike maksaa vain 25% korjauksista.... Yli 250tkm niin liikkeellä ei mitään vastuuta. Tämä tuli itselle täytenä yllätyksenä.
Kuluttajaneuvonnan puhelinnumero: 029 553 6901 (arkisin 9–15)
Saat nopeimmin yhteyden neuvojaan puhelimitse. Otathan asiaan liittyvät paperit valmiiksi esille, kun soitat kuluttajaneuvontaan.Last edited by apina; 17-04-2016, 08:56.318iA Touring -02
ex 316 2.5l -87
ex 525tdsA Touring -95
Comment
-
-
laatikko levisi e46 330d automaatti
oireet.ensin alkoi kierrokset pikkuisen heijaamaan ja rupesi tuntumaan että vaihdoissa on jotain outoa,vaikea selittää mutta joku selvästi muutui laatikossa.tulin stop merkillä osoitettuun risteykseen ja piti hetki odottaa toisen takana niin aivan hirveä tärinä ja ravistelu ja väkisin ryömi eteenpäin oli pakko heittää vapaalle odotuksen ajaksi.oli semmoinen tilanne etää oli pakko yrittää perille,en halunnut jättää autoa korpeen niin jatkoin ajoa.ei vaihtanut enää ollenkaan ja mäissä putosi vauhti aika alas kulki kumminkin koko ajan mutta avutonta oli meno.kepillä kokeillessä oli hieman terveemmän oloinen mutta vain hieman.sain sen kumminkin joensuuhun valaistulle alueelle ei jäänyt korpitaipaleelle.että näin luulen että ainakin turbiini ja jotain muuta myös on menny. ottaa jonkun verran pattiin .t.pete
Comment
-
-
Originally posted by pete59 View Postoireet.ensin alkoi kierrokset pikkuisen heijaamaan ja rupesi tuntumaan että vaihdoissa on jotain outoa,vaikea selittää mutta joku selvästi muutui laatikossa.tulin stop merkillä osoitettuun risteykseen ja piti hetki odottaa toisen takana niin aivan hirveä tärinä ja ravistelu ja väkisin ryömi eteenpäin oli pakko heittää vapaalle odotuksen ajaksi.oli semmoinen tilanne etää oli pakko yrittää perille,en halunnut jättää autoa korpeen niin jatkoin ajoa.ei vaihtanut enää ollenkaan ja mäissä putosi vauhti aika alas kulki kumminkin koko ajan mutta avutonta oli meno.kepillä kokeillessä oli hieman terveemmän oloinen mutta vain hieman.sain sen kumminkin joensuuhun valaistulle alueelle ei jäänyt korpitaipaleelle.että näin luulen että ainakin turbiini ja jotain muuta myös on menny. ottaa jonkun verran pattiin .t.pete
Comment
-
-
joo hassu juttu ei minkään näköistä vikavaloa missään.totuin aikaisemmin volvon kanssa vikavaloihin riittävästi.nyt kun mietin niin aamulla kun lähdin niin kylmänä jotenkin luisti ja sitte yhtäkkiä kun kierrokset nousi niin tarrasi kiinni.jos se on vainaa niinkun vähän epäilen niin mitä ne uudet laatikot maksaa kun jotkut on ostanu ulkomailta.auton yleiskunto on nimittäin melkeen uuden oloinen ei yhtään rupea missään ,velkaa paljon niin ei viitsi tai voi jättää sillleenkään.
Comment
-
-
Originally posted by pete59 View Postjoo hassu juttu ei minkään näköistä vikavaloa missään.totuin aikaisemmin volvon kanssa vikavaloihin riittävästi.nyt kun mietin niin aamulla kun lähdin niin kylmänä jotenkin luisti ja sitte yhtäkkiä kun kierrokset nousi niin tarrasi kiinni.jos se on vainaa niinkun vähän epäilen niin mitä ne uudet laatikot maksaa kun jotkut on ostanu ulkomailta.auton yleiskunto on nimittäin melkeen uuden oloinen ei yhtään rupea missään ,velkaa paljon niin ei viitsi tai voi jättää sillleenkään.
Eli jostakin muusta on nyt kyse ja KAUAN ennen kuin aletaan edes suunnittelemaan uutta laatikkoa, pitää huolella selvittää mistä nyt on oikeasti kyse(sellaista vikaa ei olekkaan kuin ”vainaa”)?
Ihan ensiksi vikakoodit laatikosta lukuun ja öljynpinnan oikeaoppinen tarkastus(haiskahtaa kuitenkin turbiinilta tai liian vähiltä öljyiltä)?
Jos molemmat ok, niin laatikon öljypohja irti ja tsekkaus mitä löytyy pohjalta?
Eli jos kierrossa/öljyn seassa on metallupurua, kyse on turbiinista ja itse laatikko on edelleen täysin ehjä(eli siellä on pakat ja venttiilikoneisto joka tapauksessa kunnossa koska vikavaloja ei syty).
Comment
-
-
Tarkistaisin laatikon lämmönvaihtimen tienoon ettei sieltä tiputa öljyä, siis paisarin kohdalta alhaalta. TÄmän jälkeen varmistus ettei jäähdytinnesteen seassa ole öljyä eli ettei lämmönvaihdin vuoda jäähdytinkiertoon. Avaa paisarin korkki, paina sormella nestetason mittatikkua alas ja taskulampun valossa jäähdytinnesteen tulisi olla sinivihreää ja läpinäkyvää.
Öljyntaso olisi seuraava tarkistettava. Jos tarvitset oljynvaihdon, siitä lisää: KLIK.
Öljynvaihdon tai muun laatikojumpan yhteydessä syytä vaihtaa laatikon tukikumit, ovat aika heppoisen kokoiset. Laatikon suodin, tiiviste pultit ja uusi magneetti löytyvät value line -osina, osa 3: KLIK. Öljynä esim. Texamatic 7045E, Funoililta 20l 102€/kannu + pk: KLIK.
Comment
-
-
juttelin siekkisen kanssa ja laatikko lähtee sinne katsotaan sitten siellä perusteellisesti hommat kuntoon .kun kerroin puhelimessa oireet kyllä tisi mistä on kyse ,kirjoittamalla nää selostukset on vähän niinkun oikaistuja kun ei jaksa kirjoittaa kilometri tolkulla.voidaanhan ne vikakoodit lukea kun laatikko on kiinni autossa mutta sanoi suoraan että rikki on.otetaan latikko irti rewon motorsilla kun saavat järjestymään aikaa.että tämmönen kevät.:think
Comment
-
-
joo ja autoliike pesi kätensä kokonaan tarjosi jotain yhteityökummppania siihen että voisivat katsoa sitä,kysyin että millä prosentilla tulevat vastaan niin hörähti siihen että ei tämä mikään kinaus kilpailu ole.kuluttaja neuvoja oli sitä mieltä että jossain on laskettu että se on 200 000 laatikon ikä .eli sekin oli terveisiä perseestä.kyseinen autoliike oli alussa kuin paras kaverix mutta kun kun tuli ongelmia niin johan muutui ääni kellossa,mitä tänne soittelet se on käytetty auto, kai sä urpo tajuut että ne hajoo .mulla on tossa toinen asiakas ,tarkoittaa että häivy puhelimesta......kaverix tai kamu....vai mikä se oli.
Comment
-
-
Originally posted by pete59 View Postkaverix tai kamu....vai mikä se oli.
Tuossakin hieno e60 530dA Touring 2005
https://www.huutokaupat.com/fi/v/289733*** E53 X5 3.0d 2005 ***
Comment
-
Comment