Kyseessä 2004-mallinen 318i joka on N46-koneella. Autossa on Vanos alkanut rällättämään pahankuuloisesti, joten remppa on tiedossa. TammerDiesel oli paikallistanut rällätyksen Vanokseen. Tosin eikös sen voi todentaa myös nyppäämällä vanoksen töpselit irti?
Tarkoittaako itse remontti TÄSSÄ kuvassa säätöyksiköiden 4 ja 5 vaihtamista, sekä solenoidien tiivisteet samalla?
Onko niin, että N42/N46:sen tapauksessa pelkillä solenoidien tiivisteiden vaihdolla ei rätinöitä hiljennetä? Noita säätöyksiköitähän saa ilmeisesti jonkinlaisena tarvikeosana myös? Kannattaako sellaisiin kajota?
Tarkoittaako itse remontti TÄSSÄ kuvassa säätöyksiköiden 4 ja 5 vaihtamista, sekä solenoidien tiivisteet samalla?
Onko niin, että N42/N46:sen tapauksessa pelkillä solenoidien tiivisteiden vaihdolla ei rätinöitä hiljennetä? Noita säätöyksiköitähän saa ilmeisesti jonkinlaisena tarvikeosana myös? Kannattaako sellaisiin kajota?
Comment