1999 323 Ci :stä on alusta vaihtokunnossa: perä roikkuu, yksi iskari sökö jne. Kaikki menee vaihtoon.
Auto on alkuperäisessä set-upissa ja ajattelin sen (klassikkona :-) suunnilleen sellaisena pitääkin. Pari kysymystä mietityttää:
- Mistä alkuperäisiä osia kannattaisi tilata/hakea?
- Onko alkuperäisalustalle edullisempaa, mutta laadukasta vaihtoehtoa?
Pudotusta tai jäykennystä en kaipaa.
- Kannattaako jousten ja iskareiden ohella vaihtaa muutakin? Kumipuslia tms.
Nyt auto ja voimansiirto eivät ole ihan "yhtä puuta"
- Kulmat menee säätöön - pitäisikö jotain muutakin kiristää/säätää samalla?
Vinkeistä kiittäen !
Auto on alkuperäisessä set-upissa ja ajattelin sen (klassikkona :-) suunnilleen sellaisena pitääkin. Pari kysymystä mietityttää:
- Mistä alkuperäisiä osia kannattaisi tilata/hakea?
- Onko alkuperäisalustalle edullisempaa, mutta laadukasta vaihtoehtoa?
Pudotusta tai jäykennystä en kaipaa.
- Kannattaako jousten ja iskareiden ohella vaihtaa muutakin? Kumipuslia tms.
Nyt auto ja voimansiirto eivät ole ihan "yhtä puuta"
- Kulmat menee säätöön - pitäisikö jotain muutakin kiristää/säätää samalla?
Vinkeistä kiittäen !
Comment