Announcement

Collapse
No announcement yet.

E46 -2005 puoltaa oikealle,ei puolla...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BMW525Xda
    BTCF Member
    • Feb 2014
    • 8681
    • Xxxxxx

    #46
    Originally posted by Hemi View Post
    Siis kuvasta ei nyt parhaalla tahdollakaan saa täysin selvää, mutta ainakin etupäässä vaikuttaisi olevan jotkin väljät säädettävät halpistolpat ja camberit suorastaan pelottavan paljon perseellään, eli pitkälle päälle asteessa???
    Takapään arvoista ei saa selvää, mutta kun ykkösellä näyttää alkavan, niin eiköhän tämä nyt aika sekaisin ole.

    Rengaskoosta ei siis tietoa, mutta nämä nyt niin paljon pielessä että ei paljoa edes merkitystä.

    Auto kulkee ”hienosti”, koska alla tällä hetkellä käytännössä moottoripyörän renkaat ja kunnon tiekontaksti renkaan sisäreunassa prätkän renkaan levyisellä alueella(siis jos rengas yli 17”?).
    Ei onnistu kuvanlataus....parempilaatuisena.
    Millaisiin arvoihin tuo nyt sitten pitäisi käännellä ?.
    Etu sekä takatolpat jousineen on kohtuu vanhat Bilsteinit.
    Last edited by BMW525Xda; 07-07-2016, 10:03.

    Comment

    • Jygga
      BTCF Member
      • May 2013
      • 197
      • Oulu / Kainuu

      #47
      suuntauslappu

      Aika palata sorvin ääreen.
      Joko on kulmat kohillaan?

      Niin lähelle hemin ohjeita laitettiin kuin saatiin.
      Kone näytti varmaan 10sec jäljessä arvon muutoksen sen jälkeen kun säätöä oli todellisuudessa muutettu joten tuon parempaan ei päästy. Taka-auraukset sen takia vähän erilaiset, toivonmukaan ei haittaa... Oli säätökin jumissa hieman siellä...
      Castereita ei saatu muutettua ollenkaan.

      Mutta huomattava parannus noillakin. Ei edelleenkään täydellinen mutta parempi kuin ennen. :think

      Comment

      • Hemi
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2004
        • 18880
        • Pirkanmaa

        #48
        Originally posted by Jygga View Post
        suuntauslappu

        Aika palata sorvin ääreen.
        Joko on kulmat kohillaan?

        Niin lähelle hemin ohjeita laitettiin kuin saatiin.
        Kone näytti varmaan 10sec jäljessä arvon muutoksen sen jälkeen kun säätöä oli todellisuudessa muutettu joten tuon parempaan ei päästy. Taka-auraukset sen takia vähän erilaiset, toivonmukaan ei haittaa... Oli säätökin jumissa hieman siellä...
        Castereita ei saatu muutettua ollenkaan.

        Mutta huomattava parannus noillakin. Ei edelleenkään täydellinen mutta parempi kuin ennen. :think
        Kyllä nyt on kulmat niin täydelliset kun ne nyt vain voi olla, eli jos nyt vielä on ongelmia ajettavuuden kanssa, se johtuu joko takakelkan puslista ja/tai alla olevasta rengasmerkistä/mallista.

        Comment

        • expertti
          Bimmer Fanatic
          • Feb 2005
          • 866
          • Kainuu

          #49
          Eteen iskareiden yläpäät vaihdettu. Auton käytös rauhoittui mainittavasti. Laakereissa oli klappia, lautanen heilui silmin havaittavasti.

          Osaako kukaan sanoa mistä johtuu että takarenkaat kuluu sisäreunalta huomattavasti muuta rengasta enemmän ja vaikuttaisi että joka toinen kulutuspinta on vähemmän kulunut(sahahammas..)
          Auto on käytetty 4- pyöräsuuntauksessa kesällä, siitä jo kuvakin threadissa.

          Pitäisikö nyt sitten käyttää yläpään osien vaihdon vuoksi uudelleen, vai onko vaan että takaa iskarit on lopussa?

          Comment

          • Kojontti
            Bimmer Fanatic
            • Nov 2014
            • 204
            • Puolanka

            #50
            Originally posted by expertti View Post
            Eteen iskareiden yläpäät vaihdettu. Auton käytös rauhoittui mainittavasti. Laakereissa oli klappia, lautanen heilui silmin havaittavasti.

            Osaako kukaan sanoa mistä johtuu että takarenkaat kuluu sisäreunalta huomattavasti muuta rengasta enemmän ja vaikuttaisi että joka toinen kulutuspinta on vähemmän kulunut(sahahammas..)
            Auto on käytetty 4- pyöräsuuntauksessa kesällä, siitä jo kuvakin threadissa.

            Pitäisikö nyt sitten käyttää yläpään osien vaihdon vuoksi uudelleen, vai onko vaan että takaa iskarit on lopussa?
            Pitäisi oikeastaan mutta ei selitä takarenkaiden kulumista. Hampaalle kuluminen on kyllä yleensä kulmaongelma mutta joskus jotkin (harvat/karkeat) rengaskuviot tekee sitä vaikka kaikki olisikin kohdallaan.

            Sekään ei taas selitä sisäreunan kulumista muuta enemmän.
            ex-E46 330 XD

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎