Announcement

Collapse
No announcement yet.

E46 320d -98, uusi owner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jeippo
    Bimmer Rookie
    • Jul 2016
    • 83
    • Tampere

    #16
    Välikysymys kun en pääse nyt auton alle kurkistamaan.. Onko tässä 320d -98vm sedanissa yksi vai kaksi katalysaattoria?

    Tulipa mieleen että tuo tukkonen meno ja ettei ota kierroksia vois pian johtua rikkinäisestä katalysaattorista..

    Pompuissa ja epätasasilla teillä kuuluu auton alta selvä metallinen kolina/kilinä. Ja nyt kun miettii nin jossain kohin kierrosalueella satunnaisesti huomaa että auto tavallaan nykäsee / puutuu tukkosen oloseks. Heti ku joku painais välillä napista puolet tehoosta pois.. Eli vois olla että tarpeeks ku painetta kertyy niin katin irtonaiset sisuskalut tukkii putkea..

    Auton alle ryömimällä ja katteja koputtelemallahan tuo kaiketi selviää, mutta mistä sitten kannattaa moinen hommata...?

    Comment

    • jr66
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2006
      • 16418
      • Asikkala

      #17

      Comment

      • janne30
        BTCF Member
        • Apr 2011
        • 2198
        • Vantaa

        #18
        Originally posted by Jeippo View Post
        Se piti vielä kysyä, että onko täysin normaalia että kone kiertää vain jonku 3800-3900rpm näissä peleissä?
        Yhtäkään prefacelift 320d ei oo ollu omistuksessa, mutta tän hetkinen veronkiertopaku on m47n koneella, eli commonrail vakiona 110kw.

        Eilen sai softan sisäänsä ja otettiin pari vetoa ja lokia. Ei tuo ainakaan kierrä yli 4250rpm. Nyt on paras vääntöalue 2000rpm-3000rpm ja väännöt n. 420nm
        G20 330e M-Sport ’20 Dravitgrey metallic
        E46 325ti M-Sport ’03 Sapphireblack metallic


        1 x F20
        3 x E30
        2 x E36
        5 x E46
        3 x E9X

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎