Tehdääs nyt oma topic kun ilmeisimmät keinot on kokeiltu, ja alkaa olla pikkuhiljaa kusi sukassa. Eli auto oli vajaan viikon ajamatta, käytin viskoflektin irti (automaatti siis kyseessä), ja nyt moottorin vikavalo syttyy startin ja hemmetinmoisen tutinan myötä. Carly antaa seuraavat vikakoodit:
Injection valve 4-cylinder 000018
Cylinder 4 not firing 0000F1
Vaihdoin kaikki suuttimien tiivisteet huohotinrempan yhteydessä pari viikkoa takaperin, ja auto toimi sen jälkeen hienosti. Puolavika ei ole kyseessä, se on jo poissuljettu vaihtamalla kolmos- ja nelospyttyjen puolat keskenään, vika pysyi nelosessa. Samoin uusi MAF juuri ruuvattu paikoilleen, ei apua. MAFia epäilin kun auto toimi ihan ok kun vanhan MAFin sähköjohdon otti pois, mutta enää sekään ei tunnu auttavan ainakaan tyhjäkäynnillä, korkeintaan marginaalisesti.
Tuleeko enää mitään muuta mieleen kuin että vika on tavalla tai toisella suuttimessa?
Injection valve 4-cylinder 000018
Cylinder 4 not firing 0000F1
Vaihdoin kaikki suuttimien tiivisteet huohotinrempan yhteydessä pari viikkoa takaperin, ja auto toimi sen jälkeen hienosti. Puolavika ei ole kyseessä, se on jo poissuljettu vaihtamalla kolmos- ja nelospyttyjen puolat keskenään, vika pysyi nelosessa. Samoin uusi MAF juuri ruuvattu paikoilleen, ei apua. MAFia epäilin kun auto toimi ihan ok kun vanhan MAFin sähköjohdon otti pois, mutta enää sekään ei tunnu auttavan ainakaan tyhjäkäynnillä, korkeintaan marginaalisesti.
Tuleeko enää mitään muuta mieleen kuin että vika on tavalla tai toisella suuttimessa?
Comment