Noniin..onkos kellään ollut näitten dieseleiden kanssa sellast ongelmaa et se siinä rail-putken päässä (palopellin puoleinen) oleva paineensäätöventtiilli maadottuis jostaan syystä. Itelläni siis kyseinen ongelma omassa 2L E46:ssa. Oon nyt vaihtanu sen venttiilin ihan tarpeeks monta kertaa ja joka kerta se on tehny sen saman et jonkuu aikaa se pelaa iha moitteetta ja sit jotain kautta se menee ja maadottaa sen, jonka seurauksena kone ei saa tarvittavaa määrää soppaa ja on ko traktoria ajais. Apuja kiitos!!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Commonrail onglema
Collapse
X
-
Tervetuloa foorumille. Tarkoitat siis osaa 2: KLIK? Olethan tarkistanut ettei regulaattorille menevä johdin ole poikki tai menossa poikki about liittimen juuresta? Mitä vikakoodeja DDE:llä näkyy? Miten on varmistettu että vika on varmasti vain ja ainoastaan painesäätimessä?
Jos DDE vetää vikatilaan, kuulostaisi perinteiseltä yliahdolta, ahtimen siivekkeet jumittavat --> saatu paine enemmän kuin pyydetty --> DDE suojaa moottoria ja mennään konttausvauhtia.
-
-
Originally posted by MNi View PostTervetuloa foorumille. Tarkoitat siis osaa 2: KLIK? Olethan tarkistanut ettei regulaattorille menevä johdin ole poikki tai menossa poikki about liittimen juuresta? Mitä vikakoodeja DDE:llä näkyy? Miten on varmistettu että vika on varmasti vain ja ainoastaan painesäätimessä?
Jos DDE vetää vikatilaan, kuulostaisi perinteiseltä yliahdolta, ahtimen siivekkeet jumittavat --> saatu paine enemmän kuin pyydetty --> DDE suojaa moottoria ja mennään konttausvauhtia.
Kiitoksia mukaan pääsystä! Antaa vikakoodin 4351 joka on siis "short circuit to B-" ja sotkee muuten samalla 1 ja 2 hehkupiiritkin. Piuha näytti olevan ehjä. Ja osa on tuolta sivulta tuo PRESSURE REGULATING VALVE part number 13537805733. Vaihdoin nyt uuden osan sinne kiinni ja nyt taas toimii iha moitteetta...kuinka kauan sit nii onkii asia sit eriksee..Last edited by Eero89; 29-07-2016, 10:36.
Comment
-
-
Kannattaa tarkistaa myös railiputken toisessa päässä oleva anturi. Vanhassa e39 530d:ssä anturi pätki signaalia aiheuttaen mielenkiintoisia käyntiongelmia. Ei näkynyt vikakoodia koska ei ollut täysin kadoksissa.
Sen toiminta on helppo testata irroittamalla anturin liittimen, jos käynti muuttuu pehmeämmäksi on anturissa häikkää. Omassa tapauksessa liittimen johtojen uusinta auttoi.G30 540i
F32 435d
Comment
-
Comment