No nyt on kaikki viturallaan...? Kone siis juuri kasattu kansirempan jälkeen. Tyhjäkäynnillä humppaa ja täristää, erityisesti kylmänä. Tänään kokeiltu päästömittausta, ei päässy alle 5,8 O2-arvoihin, viittais imuvuotoon. Vuotoa ei kuitekaan mistään löydy.
Ilman maffin piuhaa pyörii vielä huonommin, eli ei siitä oo ainakaan kiinni? Ilman tyhjäkäyntiventtiilin anturia pyörii huomattavasti paremmin, mutta tyhjäkäynti pirun korkee. ECU näköjään seonnu, kun antaa ihme arvoja: kaasuläppä täysin auki, imuilma ja vedet -40 asteisia...
Moottorinohjauksen resetointia kokeiltu monilla eri ohjeilla mitään saavuttamatta. Tyhjäkäyntiventtiili, koko imukalusto ja putket katottu/putsattu.
Pitäiskö käyttää auto jollain oikeesti ammattilaisella ecun säädössä ja kunnolla piuhan päässä? Eri foorumeilta oon lukenu tän koneen ongelmista, niitähän riittää.
Ainakin nesteet pysyy omissa lokeroissa nyt ja öljyt puhtaat...
Comment