Noniin eli mun e46 ei ole kaukosäädin toiminut vuoteen joten menty aina avaimella sisään käyttämlää mekaanista lukkoa. Mutta tänään kun koitin avata ovia nii hups vain avain liikkuu lukossa molempiin suuntiin "tyhjää" eikä mitään tapahdu. Onlo kellään mitään tietoa / vippas konstia miten pääsee sisään rikkomatta ikkunaa.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ovet lukossa ei saa auki APUA
Collapse
X
-
Originally posted by Elonen View PostNoniin eli mun e46 ei ole kaukosäädin toiminut vuoteen joten menty aina avaimella sisään käyttämlää mekaanista lukkoa. Mutta tänään kun koitin avata ovia nii hups vain avain liikkuu lukossa molempiin suuntiin "tyhjää" eikä mitään tapahdu. Onlo kellään mitään tietoa / vippas konstia miten pääsee sisään rikkomatta ikkunaa.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
-
-
Originally posted by Lepikkä View PostMulla kävi samoin. Sisään pääsin painamalla ruuvimeisselillä takaikkunaa alaspäin ja sitten rautalangalla pyörittämällä ikkunankahvaa ikkunan avaamiseksi. Siitäpä sitten etupenkille, virrat päälle ja ovet auki. Uusi lukkosylinteri oveen maksoi noin 110 euroa.
Comment
-
-
Originally posted by gate View PostToimiiko näissä ikkunoiden avaus kaukosäädöllä? Eli pidät avausnappia pohjassa, niin avaa ikkunat?
Oletan että kaukosäädin toimii, mutta keskuslukko ei.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by Elonen View PostNoniin eli mun e46 ei ole kaukosäädin toiminut vuoteen joten menty aina avaimella sisään käyttämlää mekaanista lukkoa. Mutta tänään kun koitin avata ovia nii hups vain avain liikkuu lukossa molempiin suuntiin "tyhjää" eikä mitään tapahdu. Onlo kellään mitään tietoa / vippas konstia miten pääsee sisään rikkomatta ikkunaa.
Mikäli farkku kyseessä, niin kaukosäätimessä erillinen lukitus kontin takalasille, ainakin 2005 vuoden mallissa.
Comment
-
-
Originally posted by Aanu View PostOnko kaukosäätimen patteri loppu (huomattavasti halvempi kuin uusi ikkuna ja helppo vaihtaa itse).
Mikäli farkku kyseessä, niin kaukosäätimessä erillinen lukitus kontin takalasille, ainakin 2005 vuoden mallissa.e91 325dA -08
ex. e46 320dA touring -02
Comment
-
-
Originally posted by Aanu View PostOnko kaukosäätimen patteri loppu (huomattavasti halvempi kuin uusi ikkuna ja helppo vaihtaa itse).
Mikäli farkku kyseessä, niin kaukosäätimessä erillinen lukitus kontin takalasille, ainakin 2005 vuoden mallissa.Last edited by Elonen; 29-09-2016, 00:16.
Comment
-
Comment