Elikkä iteltä löytyy bmw e46 coupe vm. 2000 johon on tarkoitus päivitää "kolmio" ratin tilalle e46 mallien uudempi "pyöreä" ratti .
Sen verran olen perehtynyt asiaan että liittimet ratin napeille näyttäisi olevan samat ja ratti muutenkin sopii autoon mutta ongelmana on uuden ratin bagi :think
Eli tässä nykyisessä bemarissa on single stage airbagi ratissa eli vain yksi bagi (tiedän ettei ratissa oikeasti ole kahta fyysistä bagia) mutta uudessa ratissa on dual stage bagi
Kysymys onkin että toimiiko uusi dual stage bagi vanhemmassa autossa jossa on ollut vain single stage bagi.
Olen muutamalta sivulta lukenut samanlaisista projekteista mutta vastaukset ovat olleet sekavia. Osa sanoo että bagi ei toimi autossa koska auto ei uuden dual stagen takia ymmärä mitä tehdä koska autoa ei ole suunniteltu sille joten vaaratilanteessa auto ei laukaise bagia ollenkaan. Osa taas sanoo että bagi toimii mutta auto pittää koodata sille jotta se toimii. Ja jotkut on sanonu että toimii ilman mitään kummempia koodauksia.
Sen verran olen perehtynyt asiaan että liittimet ratin napeille näyttäisi olevan samat ja ratti muutenkin sopii autoon mutta ongelmana on uuden ratin bagi :think
Eli tässä nykyisessä bemarissa on single stage airbagi ratissa eli vain yksi bagi (tiedän ettei ratissa oikeasti ole kahta fyysistä bagia) mutta uudessa ratissa on dual stage bagi
Kysymys onkin että toimiiko uusi dual stage bagi vanhemmassa autossa jossa on ollut vain single stage bagi.
Olen muutamalta sivulta lukenut samanlaisista projekteista mutta vastaukset ovat olleet sekavia. Osa sanoo että bagi ei toimi autossa koska auto ei uuden dual stagen takia ymmärä mitä tehdä koska autoa ei ole suunniteltu sille joten vaaratilanteessa auto ei laukaise bagia ollenkaan. Osa taas sanoo että bagi toimii mutta auto pittää koodata sille jotta se toimii. Ja jotkut on sanonu että toimii ilman mitään kummempia koodauksia.
Comment