Auto on luetutettu auto com:in avulla vikavalon sytyttyä. Koodit nollaamalla päästiin parin sadan kilometrin reissu ja samat koodit jälleen.
2850 ja 2852 ovat ilmeisesti saman nokan antureja?
(ainakin 2851 ja 2853 koodien perässä on bank1 mutta selitys muuten sama)
Internetin mukaan kannattaisi swapata anturit päikseen, jos antaa koodit 2851 ja 2853 niin silloin vika on antureissa. Tällä kannattaa vissiin aloittaa?
2873 koodi
Autoa varmaan kannattaa käyttää impan perässä ja katsella näyttääkö IMM arvot aivan höpöjä.
Sitten ruiskimaan brakecleaneria, letkuille ja katsomaan heijjaako tyhjäkäynti ja paljastuuko imuvuotoja. Näiden mukaan sitten letkuja taikka IMM vaihtoon
272C & D katsoo miten edellisten kanssa käy ja katsellaan katoaako nää niin kuin savu taikurin teltasta edellisten korjaannuttua.
Mitäs mieltä raati on? Vai tarviiko lähtee kattelee kuinka jakoketju ruopii hampaattomilla pyörillä niin kuin teini-ikäisen mopoauto jäällä?!?
Terveisin kädetön ja jalaton asentaja, jolle nää vaparit ja vvt on kuin kirosana
2850 ja 2852 ovat ilmeisesti saman nokan antureja?
(ainakin 2851 ja 2853 koodien perässä on bank1 mutta selitys muuten sama)
Internetin mukaan kannattaisi swapata anturit päikseen, jos antaa koodit 2851 ja 2853 niin silloin vika on antureissa. Tällä kannattaa vissiin aloittaa?
2873 koodi
Autoa varmaan kannattaa käyttää impan perässä ja katsella näyttääkö IMM arvot aivan höpöjä.
Sitten ruiskimaan brakecleaneria, letkuille ja katsomaan heijjaako tyhjäkäynti ja paljastuuko imuvuotoja. Näiden mukaan sitten letkuja taikka IMM vaihtoon
272C & D katsoo miten edellisten kanssa käy ja katsellaan katoaako nää niin kuin savu taikurin teltasta edellisten korjaannuttua.
Mitäs mieltä raati on? Vai tarviiko lähtee kattelee kuinka jakoketju ruopii hampaattomilla pyörillä niin kuin teini-ikäisen mopoauto jäällä?!?
Terveisin kädetön ja jalaton asentaja, jolle nää vaparit ja vvt on kuin kirosana
Comment