Vaihdoin tuossa raidetangot ja auraus jäi tietenkin vähän niinkuin miten sattuu, niin hetken päästä syttyi luistoneston valot eikä ne sammu enää. Ratti jäi remontissa kunnolla vinoon ja ajossakin huomaa että pielessä on kulmat pahasti, vaikka kierteet yritin katsoa silmällä kohdilleen. Huomena kuitenkin pääsen kulmat säätämään kuntoon. Voiko tuo liiallinen auraus olla syynä valijen syttymiseen vai tulikohan sattumalta jokin muu vika?
Toinen asia: tankojen vaihdossa oli tehostajan öljyä päässyt haitarikumien sisälle muutama lusikallinen, niin onkohan hammastanko tiensä päässä? Nestettä ei kuluta kylläkään eli jos vuosien mittaan vain tihkunu tuo öljymäärä?
Toinen asia: tankojen vaihdossa oli tehostajan öljyä päässyt haitarikumien sisälle muutama lusikallinen, niin onkohan hammastanko tiensä päässä? Nestettä ei kuluta kylläkään eli jos vuosien mittaan vain tihkunu tuo öljymäärä?
Comment