Juu elikkäs e46 330d m57 alkoi pakkasten tullen takerteleen käyntiinlähdössä. Alkuun lähti kaapeleillä käyntiin ja lopulta enää hinaamalla. Kuitenkin siten, että kerran kun auton sait käymään jollain konstilla niin sen jälkeen lähti avaimesta omin voimin.
Nyt vaihdettu akku, startti, hehkut & rele/ohjainlaite, imusarjan tiivisteet ja naftasuodatin.
Lähtee avaimesta käyntiin, mutta pitkä startti.
Koodit luettu ja näytti tyhjäkäynnille railpainetta 0. -> imusarja uudestaan irti ja putsasin railpaine anturin (ei ollu märkä tai likainen) myös pa-pumpun anturi tuli käytettyä irti ja putsattua. Se joka on koneen etuosassa vähän egr:stä kuskinpuolelle. pumpun perseessä siis ja liitin lähtee rintapellin suuntaan... No nyt lähtee käyntiin hyvin ja "toimii". Vedot totaalisen hukassa ja varmaan 200d karkaa valoista horisonttiin!!!
Osaisko joku viisaampi neuvoa mikä oikeasti vois olla vialla? Alkaa usko loppua kun yhden paikan korjattua saatkin vaihtaa jo seuraavaa nippeliä erikseen ja näillekkin kahdelle anturille tulee hintaa 400e... Koodeja en ole vielä päässy lukemaan uudelleen noiden edellämainittujen anturi putsausten jälkeen, mutta jokin sielä vielä on pielessä.
Muita koodeja kuin tuon railpaineen ei näyttäny ja suutinvuotoja ei ole mitattu. Kiitos ja kumarrus jo etukäteen. Toivotaan, että auto toimii ja kulkee ennenkuin on hakattu tuhansia erinäisiin nippeleihin kiinni.:think:think
Nyt vaihdettu akku, startti, hehkut & rele/ohjainlaite, imusarjan tiivisteet ja naftasuodatin.
Lähtee avaimesta käyntiin, mutta pitkä startti.
Koodit luettu ja näytti tyhjäkäynnille railpainetta 0. -> imusarja uudestaan irti ja putsasin railpaine anturin (ei ollu märkä tai likainen) myös pa-pumpun anturi tuli käytettyä irti ja putsattua. Se joka on koneen etuosassa vähän egr:stä kuskinpuolelle. pumpun perseessä siis ja liitin lähtee rintapellin suuntaan... No nyt lähtee käyntiin hyvin ja "toimii". Vedot totaalisen hukassa ja varmaan 200d karkaa valoista horisonttiin!!!
Osaisko joku viisaampi neuvoa mikä oikeasti vois olla vialla? Alkaa usko loppua kun yhden paikan korjattua saatkin vaihtaa jo seuraavaa nippeliä erikseen ja näillekkin kahdelle anturille tulee hintaa 400e... Koodeja en ole vielä päässy lukemaan uudelleen noiden edellämainittujen anturi putsausten jälkeen, mutta jokin sielä vielä on pielessä.
Muita koodeja kuin tuon railpaineen ei näyttäny ja suutinvuotoja ei ole mitattu. Kiitos ja kumarrus jo etukäteen. Toivotaan, että auto toimii ja kulkee ennenkuin on hakattu tuhansia erinäisiin nippeleihin kiinni.:think:think
Comment