Joo tuli tuossa rävellettyä uus laakeri paikalleen yhteesä hommaan meni 9tunti hehheh.. ulosveto tuotti ongelmia, oikeenlaisen sarjan ku kävin hakemassa hyvästi irtos. Nosturilla tein irrotin kaikki tukivarret ku vetari ei meinannu millään irrota toisesta päästä. Katkes sitte siinä aurauskulman säätöpultti poikki ja se piti hakee liikkeestä(10e). Hermot meinas palaa käsijarruhilppeitten laittamiseen takasi, kieltämättä 2tuntia meni. Oli ne reijät johon pala tulee kii ihan paskaks väännelty eikä.siellä pysyny mikään ja yks osaki oli kateissa jonka huomasin tunnin venksluun jälkeen. Toinen käsijarrukenkä piti laittaa kiinni läpipultilla. Tuli aika kauan pakoiltua tätä hommaa ps kulutus laski ja vetoja tuli lisää, aika paljo se kuiva laakeri näköjää vaikuttaa ajo-ominaisuuksiin
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Laakerinvaihto vinkkejä.
Collapse
X
-
Kannattaa vaihtaa se jarrukilpi, ei tuu todennäköisesti kauan toimii toi läpipultti. Kokemuksen äänellä. Nyt laakeriremontis ois ollu helppo samal vaihtaa mut itekki vaihdoin jälkeenpäin. Peltisaksilla vaan leikkaa pellin auki ja pujottaa paikalleen.Nyt:e60 530xda herkuilla
ex e61 530d e46 328i -99 e39 523i -96, e34 520i 24v
Comment
-
Comment