Tuli hommattua tuollainen 12/2000 tehtaasta ulos tullut 330xd tomaatti.
Lämmöt nousee vain ekalle valkealle viivalle ja hitaasti n.20km että edes tuohon..
Edellinen omistaja vaihtanut paisarin juuri eli voiko tämä johtua siitä että järjestelmässä on ilmaa vai pitäisikö lämpöjen heitellä paljonkin silloin? Sisälle tulee kuitenkin lämmintä mutta täysillä eli 32c ei niin lämmintä kuin pitäisi.
Jäähdytin nesteet voisi samalla vaihtaa. Luin myös foorumilta egr termostaatti ja päätermostaatti vioista niin vaihdanko suosiolla nuo edes sen kummempaa yrittämättä ilmailla?
Toinen ongelma on että täristää yli 100km/h nopeuksissa ja mitä kovempaa sitä enemmän. Alemmilla nopeuksilla ei ongelmaa, jonka takia en kokeillessa edes huomannut Vetari? resenoi paljon myös silloin. Onko muilla vastaavissa ollut samaa oiretta että osaisi neuvoa.. Jarrut ei jarruttaessa täristä eli tuskin on levyistäkään. Laatikko vaihtaa niinkuin pitää ja turbiini lukittuu eli tuskin(toivottavasti) ei nyt tästäkään johdu?
Kiitos jo etukäteen, ennenkin täältä hyviä neuvoja saanut joten kokeillaas taas
EDIT: Ajelin paripäivää järjestelmä ilmautui ja lämmöt oli salavalikon mukaan 78C, vaihdoin egr termostaatin ja jäähdytinen nesteet samalla. nyt lämmöt 86-88
Lämmöt nousee vain ekalle valkealle viivalle ja hitaasti n.20km että edes tuohon..
Edellinen omistaja vaihtanut paisarin juuri eli voiko tämä johtua siitä että järjestelmässä on ilmaa vai pitäisikö lämpöjen heitellä paljonkin silloin? Sisälle tulee kuitenkin lämmintä mutta täysillä eli 32c ei niin lämmintä kuin pitäisi.
Jäähdytin nesteet voisi samalla vaihtaa. Luin myös foorumilta egr termostaatti ja päätermostaatti vioista niin vaihdanko suosiolla nuo edes sen kummempaa yrittämättä ilmailla?
Toinen ongelma on että täristää yli 100km/h nopeuksissa ja mitä kovempaa sitä enemmän. Alemmilla nopeuksilla ei ongelmaa, jonka takia en kokeillessa edes huomannut Vetari? resenoi paljon myös silloin. Onko muilla vastaavissa ollut samaa oiretta että osaisi neuvoa.. Jarrut ei jarruttaessa täristä eli tuskin on levyistäkään. Laatikko vaihtaa niinkuin pitää ja turbiini lukittuu eli tuskin(toivottavasti) ei nyt tästäkään johdu?
Kiitos jo etukäteen, ennenkin täältä hyviä neuvoja saanut joten kokeillaas taas
EDIT: Ajelin paripäivää järjestelmä ilmautui ja lämmöt oli salavalikon mukaan 78C, vaihdoin egr termostaatin ja jäähdytinen nesteet samalla. nyt lämmöt 86-88
Comment