Onko porukalla vinkkejä miten sais hinta/laatu suhteeltaan parhaiten paranneltuu äänentoistoo kyseisessä autossa. Onko Rainbowin Il-C6.2 erkkasarjasta eteen kokemuksia? Eniten vakiona takakaiuttimet rätisee/soi huonosti. Kertokaa jos on kokemuksia ja jos joltain nurkista löytyy jotain parempaa ku vakiona niin kiinnostaa. Omaan korvaan ei ainakaan nää vakiot riitä..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 Coupe Äänentoisto
Collapse
X
-
Originally posted by JHapu View PostOnko porukalla vinkkejä miten sais hinta/laatu suhteeltaan parhaiten paranneltuu äänentoistoo kyseisessä autossa. Onko Rainbowin Il-C6.2 erkkasarjasta eteen kokemuksia? Eniten vakiona takakaiuttimet rätisee/soi huonosti. Kertokaa jos on kokemuksia ja jos joltain nurkista löytyy jotain parempaa ku vakiona niin kiinnostaa. Omaan korvaan ei ainakaan nää vakiot riitä..
-
-
Tuo Rainbow'n setti on oikeasti tosi hyvä surkeeseen orkkissettiin verrattuna, ovipeltiä joutuu toki puhkomaan, mutta on se sen arvoista jos yhtään tykkää musiikkia kuunnella ajaessaan. Ei mun makuun tartte edes erillistä subbaria kun noistakin tulee ihan riittävästi alapäätä (en toki kuuntelekaan mitään teinibassojumputusta).E39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP)
Porsche 944 -86 (DE)
Saab 9-3 Turbo Jubilee -01 (FI)
Comment
-
-
Originally posted by Wespa View PostTuo Rainbow'n setti on oikeasti tosi hyvä surkeeseen orkkissettiin verrattuna, ovipeltiä joutuu toki puhkomaan, mutta on se sen arvoista jos yhtään tykkää musiikkia kuunnella ajaessaan. Ei mun makuun tartte edes erillistä subbaria kun noistakin tulee ihan riittävästi alapäätä (en toki kuuntelekaan mitään teinibassojumputusta).
Comment
-
-
Ei, kyllä se ikävin homma oli selkeesti ovipeltien rei'ittäminen dremelillä. Pahvit lähtevät ihan iisisti irti eikä takaisinlaitossakaan ole mitään kummallista. Taakse laitoin orkkisten tilalle HarmanKardon-option "sovitteilla" 6x9" Alpinet neodyymimagneetilla (koska sinne ei mahdu kovin paksuja ainakaan Touringissa). Nyt autossa kuuntelee jo musiikkia oikein mielellään vähän kovempaakin.E39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP)
Porsche 944 -86 (DE)
Comment
-
-
Mulla on tämmöiset toiminut luotettavasti jo viitisen vuotta ja soi coupessa hienosti!
Rainbow CSX 265 2 tie erillisarjat takana sekä edessä. Etuovissa joutuu vähän töitä tekemään ja itse ne myös äänieristin
Subbarilla on pieni suljettu kotelo varapyörätilassa
Alpine IVA-105R
SPL Dynamics ICE 150.4 vahvistin erillissarjoille
SPL Dynamics ICE 800D vahvistin subille
SPL Dynamics XTR-250D2 10" subiE70 X5 4.8i
ex: E46 325Ci
Comment
-
-
Originally posted by sonikk View PostTakakaiuttimet vaimentaisin mielummin kokonaan kun kuuntelisin niitä orkkiksia, eikä niillä yksin / kaksin ajaessa tee mitään muutenkaan.E39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP)
Porsche 944 -86 (DE)
Comment
-
-
Originally posted by Jka View PostMulla on tämmöiset toiminut luotettavasti jo viitisen vuotta ja soi coupessa hienosti!
Rainbow CSX 265 2 tie erillisarjat takana sekä edessä. Etuovissa joutuu vähän töitä tekemään ja itse ne myös äänieristin
Subbarilla on pieni suljettu kotelo varapyörätilassa
Alpine IVA-105R
SPL Dynamics ICE 150.4 vahvistin erillissarjoille
SPL Dynamics ICE 800D vahvistin subille
SPL Dynamics XTR-250D2 10" subi
Comment
-
-
Originally posted by JHapu View PostAika hyvän hintaset nää ainakin on! Eiks se niin ollu et edessä sekä takana on vakiona 6,5 kokoset ? Noi vois melkein pistää tilauksee jos kerran vielä hyvät on tolla hinnalla!
Tosiaan erkkasarjoille oma vahvistin on välttämätön että saa niistä hyödyn irti.E70 X5 4.8i
Comment
-
-
Originally posted by Jka View PostTosiaan erkkasarjoille oma vahvistin on välttämätön että saa niistä hyödyn irti.E39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP)
Porsche 944 -86 (DE)
Comment
-
-
Itse muistelisin kokeilleeni tuolla Alpinen mankalla suoraan ilman vahvistinta ja se ero on aika iso kun laittoi tuon vahvistimen. Voihan sen miettiä ihan sillä että minkälainen kaapelointi tulee soittimen taakse ja kun sieltä pitäis ottaa tehoa niin se ei onnistu.
Kuitenkin konttiin saa vahvistimet metrin kaapeloinnilla suoraan akulta jolloin ei tipu jännitteet vaikka popittaa täysiä.E70 X5 4.8i
Comment
-
Comment