Eli -00 318 puhaltaa pelkästään kylmää hyttiin. Homma alko siitä kun vaihdoin jäähdytinnesteet ja tais tulla jätettyä paisari liian täyteen niin sylki nesteet pihalle kuumana(ilmasin järjestelmän silloinkin. Sen jälkeen lämppäri pelas vielä normaalisti. Lämmöt nousee puoliväliin nopsaa ja pysyy siinä. Oon tässä viikon aikana vaihtanut termarin sekä paisarin korkin ja ilmannut järjestelmää kahdella eri ohjeella moneen kertaan. Keula ylhäällä moottori käynnissä ja moottori sammuksissa jne. Voisko tää olla vaan vesipumppuvika vai jotain muuta? Ilmatessa auto puhaltaa välillä lämmintä. Syyläri ei vaikuttaisi olevan tukossa kun painaa ylävesiletkun tukkoon ja puristaa alavesiletkua niin paine tulee syylärin kautta. Ylävesiletku tuntuu olevan tyhjä oikeastaan kokoajan. Paisarin pienestä rööristä tulee välillä nestettä ja välillä ei. Kiitos jo etukäteen.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 ei puhalla lämmintä
Collapse
X
-
Originally posted by eskk View PostEli -00 318 puhaltaa pelkästään kylmää hyttiin. Homma alko siitä kun vaihdoin jäähdytinnesteet ja tais tulla jätettyä paisari liian täyteen niin sylki nesteet pihalle kuumana(ilmasin järjestelmän silloinkin. Sen jälkeen lämppäri pelas vielä normaalisti. Lämmöt nousee puoliväliin nopsaa ja pysyy siinä. Oon tässä viikon aikana vaihtanut termarin sekä paisarin korkin ja ilmannut järjestelmää kahdella eri ohjeella moneen kertaan. Keula ylhäällä moottori käynnissä ja moottori sammuksissa jne. Voisko tää olla vaan vesipumppuvika vai jotain muuta? Ilmatessa auto puhaltaa välillä lämmintä. Syyläri ei vaikuttaisi olevan tukossa kun painaa ylävesiletkun tukkoon ja puristaa alavesiletkua niin paine tulee syylärin kautta. Ylävesiletku tuntuu olevan tyhjä oikeastaan kokoajan. Paisarin pienestä rööristä tulee välillä nestettä ja välillä ei. Kiitos jo etukäteen.
-
-
Originally posted by Anterox View PostKyllä mä aloittaisin ilmaamisen vielä kertaalleen,ollen kärsivällinen sillä vielä 40. minuutin päästä voi tulla KUNNOLLA ilmaa järjestelmästä ulos...
Comment
-
-
Noniin ilmailin autoa parina päivänä peräkkäin yli kaks tuntia yhteensä ja paljon tuli ilmaa järjestelmästä ulos. Neste näytti kiertävän paremmin ja molemmat lämmityslaitteen kennolle menevät letkut olivat lämpimät, toinen kuumempi kuin toinen. Silti auto ei puhalla lämmintä. Alkaa usko loppuun kohta, kertokaa ny mikä autoo vaivaa
Comment
-
Comment